اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. آذر 1396 - 23:53   |   کد مطلب: 27611
خانم جهانگیر نماینده سازمان به اصطلاح حقوق بشر در دفاع از کارکنان بی بی سی فارسی- که توسط ایران ممنوع المعامله شده اند- می گوید کانال این رسانه حدود یک میلیون عضو دارد.
عبدالله گنجی

به گزارش صبح الوند به نقل از مشرق، عبدالله گنجی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: خانم جهانگیر نماینده سازمان به اصطلاح حقوق بشر در دفاع از کارکنان بی بی سی فارسی- که توسط ایران ممنوع المعامله شده اند- می گوید کانال این رسانه حدود یک میلیون عضو دارد.

آمدنیوز هم چند صد هزار عضو دارد. ظاهرا  میزان اعضا یا ممبرهای یک کانال شاخصی بر جایگاه اجتماعی،مخاطب شناسی و اثر گذاری آن محسوب می شود .اما  لا اقل در خصوص این دو کانال سوگمندانه باید گفت اکثریت اعضای آنها   دوستداران و خواص انقلاب اسلامی  هستند که متاسفانه و بدون اینکه بخواهند برای ضد انقلاب و دشمن  تراز مرجعیت و جایگاه اجتماعی  تولید کرده اند.

به صورت میدانی با بیش از بیست نفر از نیروهای مومن به انقلاب چک کردم،9نفر آنان در کانال بی بی سی بودند و حس کنجکاوی و اینکه دشمن چه می گوید را دلیل آن اعلام کردند. اکر این عدد قابل  تعمیم باشد کمتر از پنجاه درصد اعضای کانال بی بی سی به صورت قطعی آن را قبول ندارند.

در باره آمد نیوز  بعداز بارگذاری هر پست ، حدود بیست نفر  حزب الهی آن را برای بنده در خصوصی ارسال می کنند که  خودشان هیچ یک از آن  خبر ها را قبول ندارند.

نتیجه این که بچه حزب الهی ها باید تصمیم بگیرند و از کانال های این چنینی خارج شوند و بی جهت برای آنان سیاهی لشگر ،مخاطب و سرمایه اجتماعی تولید نکنند.این نهضت را شروع کنید تا واقعیت  و وزن آنان روشن شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان