اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. آذر 1396 - 21:52   |   کد مطلب: 27590
رییس پلیس آگاهی استان همدان:
جسد جوان مفقود شده در همدان کشف شد
رییس پلیس آگاهی استان همدان از کشف جسد جوان ۲۳ ساله در بیابان های روستای یلفان همدان خبر داد و گفت:قاتلان این فرد دو جوان ۲۰ و ۲۱ ساله هستند.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ رضا زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان در خصوص کشف جسد جوان مفقود شده در همدان اظهار داشت: جسد جوان 23 ساله‌ای که 3 آذرماه مفقود شده بود روز گذشته کشف شد.

وی با اشاره به اینکه جسد جوان 23 ساله مفقود شده در همدان در بیابان‌های روستای یلفان همدان کشف شد، افزود: جسد کشف شده جوان 23 متلاشی و توسط حیوانات خورده شده بود.

زارعی با بیان اینکه علت مفقودی و سپس به قتل رساندن جوان 23 ساله همدانی اختلافات قبلی بین قاتل و مقتول بوده است، عنوان کرد: قاتلان دستگیر و پس از بازجویی‌های لازم در اختیار دادسرا قرار گرفتند.

رییس پلیس آگاهی استان همدان با تأکید بر اینکه دستگیر شدگان در این قتل دو جوان 20 و 21 ساله هستند، تصریح کرد: یکی از دو جوان جوان 23 ساله را به قتل رسانده است.

زارعی با اشاره به اینکه قاتلان پس از دو ساعت پس از کشف جسد جوان 23 ساله در همدان دستگیر شدند، اظهار داشت: جوان 23 ساله توسط برخورد ضربات لوله فلزی به سر به قتل رسیده است.

وی در خصوص آسیب شناسی پرونده این قتل بیان کرد: قاتلان با عدم اقدام به پیگیری خواسته خود از طریق مراجع قانونی و قضایی اقدام به قتل این جوان 23 کرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان