اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. آذر 1396 - 23:51   |   کد مطلب: 27589
نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه گمانه‌زنی‌ها مبنی بر تغییر استاندار همدان واقعیت ندارد گفت: اینگونه فضاسازی‌ها و انتشار اخبار کذب سبب کند شدن حرکت استان در مسیر پیشرفت می شود.

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با تکذیب خبر تغییر استاندار همدان اظهار داشت: تا کنون وزیر کشور درباره این موضوع گفت‌وگویی با نمایندگان استان انجام نداده است.

وی افزود:خبرهای منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تغییر محمد ناصر نیکبخت کذب بوده و منحصر به فضای مجازی است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در روزهای آتی دیداری با وزیر کشور خواهیم داشت عنوان کرد: اگر قرار باشد تغییری در راس مدیریت استان انجام شود از سوی نمایندگان و یا مسئولان مربوطه اعلام می‌شود.

خجسته با اشاره به اینکه اینگونه فضاسازی‌ها و انتشار اخبار کذب سبب می‌شود حرکت استان در مسیر پیشرفت کند شود تاکید کرد: باید همه ما مدیران استان را تا آخرین لحظه کمک کنیم تا به درستی به وظایف خود در قبال مردم عمل کنند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر برخی گمانه‌زنی‌ها مربوط به انتخاب فرد جایگزین به جای نیکبخت و یا موضوع با سرپرست اداره شدن استانداری همدان واقعیت ندارد و ما انتظار داریم تمامی مدیران استان تا آخرین لحظه ماموریت شان، وظایف خود را انجام دهند.

انتهای پیام /

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان