اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. آبان 1396 - 23:58   |   کد مطلب: 27451
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با صدور نامه ای پیروزی جبهه حق بر باطل و شکست داعش و تکفیری ها را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با صدور نامه ای پیروزی جبهه حق بر باطل و شکست داعش و تکفیری ها را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن بیانیه محسن رضایی بدین شرح است:

محضر مبارک رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا
باسلام و تحیت
پیروزی جبهه حق بر باطل و شکست داعش و تکفیری ها را به محضر حضرتعالی تبریک عرض می کنم و تلاش ها و مجاهدات فرمانده دلاور نیروی قدس و یادگار گرانقدر و پرافتخار دفاع مقدس، برادر ارجمندم ، سردار سرلشگرقاسم سلیمانی را صمیمانه ارج نهاده ،این نصرت الهی را به همه سپاهیان، ارتشیان، بسیجیان، حشدالشعبی افتخار آفرین عراق، یکایک رزمندگان جبهه مقاومت به ویژه دبیر کل نستوه و سرافراز حزب الله لبنان ، برادر مجاهد، سید حسن نصرالله شادباش می گویم.
هرچند ممکن است عناصری پراکنده وذلیل ازداعش در نقاطی به اقداماتی مذبوحانه دست یازند، ولی عمر داعش به عنوان یک سازمان مستقر درنقطه ای ازبلاد اسلامی پایان یافت . این پایان پیروزمندانه، خاتمه فتنه ای بزرگ درجهان اسلام بود که از یک طرف چهره منوروانسانی اسلام را به جهانیان تیره وتار نشان می داد وازسوی دیگر، با جنایات بی سابقه ، زخم هایی بزرگ بر پیکر جهان اسلام وارد می آورد.
فرماندهی حکیمانه ومدبرانه حضرتعالی چه ازطریق قرارگاه صفین وچه مستقیما از طریق برادر شجاع و دلیر، سردار حاج قاسم سلیمانی ، برگ زرین دیگری در تاریخ نبردهای انقلابی ما رقم زد.
برخورد داهیانه حضرت آیت الله سیستانی دربسیج مردم عراق وصدور حکم تاریخی جهاد که یادآور مبارزات علمای عراق دراستقلال این کشور وغلبه براستعمار پیر انگلیس بود، دیگر بار اوج هوشیاری وشجاعت مرجعیت اسلامی را به نمایش گذاشت.
اینجانب به عنوان سربازی ازاین جبهه بزرگ ، ضمن تبریک مجدد به محضر حضرتعالی، ازخدای متعال، سلامتی، طول عمرو دوام توفیقات آن قائدعظیم الشأن را طلب می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان