اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. آبان 1396 - 17:35   |   کد مطلب: 27385
پیکر مطهر شهید دوران دفاع مقدس "غلامحسین ترک دهنو" که بعد از ۳۲ سال دوری از وطن به آغوش خانواده باز‌گشت امروز بر روی دستان مردم‌ متدین و‌ ‌ولایت‌مدار ملایر تشییع و در آرامگاه ابدی خود آرام‌گرفت

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، شهید "غلامحسین ترک دهنو" که از شهدای دوران دفاع مقدس و عملیات والفجر هشت است امروز همزمان با 28 صفر مصادف با رحلت پیامبر اکرم (ص)‌ و امام‌حسن مجتبی (ع) با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده‌های شهدا تا خانه ابدی خود تشییع و به خاک سپرده شد.

در این مراسم که با عزاداری پیامبراکرم(ص) وامام حسن مجتبی(ع) همراه بود مردم شهید پرور ملایر پیکر پاک و مطهر شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس را از میدان امام حسین(ع) ملایر تا میدان امام (ره) تشییع کردند.

پس از اقامه نمار بر پیکر این شهید بزرگوار توسط امام‌جمعه ملایر برای خاکسپاری به بهشت هاجر ملایر منتقل شد تا در کنار همزمان شهیدش آرام گیرد.

 شهید "غلامحسین ترک دهنو"  از شهدای هشت سال دفاع مقدس است که در سال 1364 در منطقه عملیاتی فاو و در عملیات والفجر 8 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید توسط کمیته جستجوی مفقودین شناسایی شده و با آزمایشات صورت گرفته از فرزندان ایشان و پس از مطابقت با نمونه خون شهید و آزمایش دی.ان.ای شناسایی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم مراسم یاد بود این شهید نیز با  حضور خانواده معظم شهید، مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم از ساعت 14:30 تا 16 امروز در مسجد جامع شهر ملایر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان