اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. آبان 1396 - 23:44   |   کد مطلب: 27373
فرمانده انتظامی استان همدان خبرداد:
کشف یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال لباس قاچاق در همدان
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۹ هزار ثوب البسه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال در شهرستان بهار خبر داد.

به گزارش صبح الوند، سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگارمهر گفت: استان همدان به عنوان شریان اصلی اتصال استان های غربی به مرکز کشور محسوب شده و به همین جهت شاهد عبور محموله های قاچاق از مسیرهای استان به سمت مرکز هستیم.

وی افزود: ماموران پلیس استان همدان با ایجاد امنیت و آرامش در راههای اصلی ضمن رصد و کنترل خودروهای عبوری، انتقال محموله قاچاق را از این مسیرها را به طور ویژه زیر ذره بین دارد.

سردار کامرانی صالح بیان داشت: در همین راستا و تداوم اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، کارکنان انتظامی شهرستان بهار موفق شدند سه دستگاه خودرو سواری را که دارای البسه قاچاق بودند توقیف کنند.

وی افزود : این محموله از استان های همجوار و مرزی در ۳ خودرو سواری بارگیری شده بود که با هوشیاری کارکنان پلیس شهرستان بهار شناسایی و کشف شد.

سردار کامرانی صالح گفت: در بازرسی از خودروهای توقیف شده تعداد ۹ هزار و ۱۲۰ ثوپ البسه قاچاق کشف، ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۳ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان ارزش ریالی کالای کشف شده را بیش از یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال دانست و افزود : قاچاقچیان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان