اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. آبان 1396 - 20:52   |   کد مطلب: 27354
مدیر کل بهزیستی استان همدان گفت: برای مناسب سازی سالن‌های نمایش برای معلولان در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان آمادگی کامل داریم.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، حمیدرضا الوند در ظهر امروز در جلسه ستاد استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان کودک اظهار داشت: از آن جا که برخی از سالن‌های اجرای نمایش همدان شرایط لازم را برای حضور معلولان ندارد بنابراین ستاد مناسب‌سازی ما آمادگی انجام این کار را دارد.

وی افزود: مناسب سازی موقت سالن‌های نمایش فرصت حضور در محل اجرای نمایش  را در اختیار معلولان و افراد ناتوان جسمی قرار می‌دهد.

مدیرکل اداره بهزیستی استان همدان گفت: کودکان بی سرپرست و بد سرپرست را به تماشای بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خواهیم آورد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  نیز در این جلسه اظهار داشت: با تمام وجود برای این امر مبارک تلاش می‌کنیم تا شاهد رخدادهای خوبی در استان باشیم.

محمد رضا جوادی تصریح کرد: 20 دوره از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان بوده و هرسال تغییراتی داشته است اما باید بدانیم که هرسال توقعات مردم بیشتر از سال گذشته می‌شود.

وی افزود: در حوزه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از سال اول تاکنون برای کودکان مملو از شادی و نشاط بوده و خوشبختانه کارها به خوبی پیش می‌رود.

جوادی گفت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان فرصت مغتنمی برای معرفی استان در سطح ملی و فرا ملی است و زمانی‌که پوشش ملی پیدا می‌کند به ماندگاری جشنواره در استان کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه وقتی تمرکز ما بر روی موضوع باشد بدون شک ضعف هایمان جبران می شود، افزود: برای پوشش ملی و بین المللی این جشنواره باید رایزنی شود تا در بعد انعکاس ملی و بین المللی گام برداریم و آثار آن دوچندان شود.

معاون پرورشی  و فرهنگی آموزش و پرورش نیز در این باره اظهار داشت: وظایف مربوط به حوزه آموزش و پرورش را به خوبی انجام می‌دهیم تا بتوانیم استان همدان را بهتر از همیشه معرفی کنیم.

حسن آقا یوسفی برگزاری جشنواره بین المللی کودک و نوجوان را فرصتی مناسب برای آموزش مربیان دانست و گفت: امسال آموزش ضمن خدمت فرهنگی و هنری از اهداف معاونین پرورشی است.

وی تصریح کرد: سازمان اتوبوس رانی نیز  مانند سال‌های گذشته  باید برای انتقال دانش آموزان به سالن های نمایش آماده باشند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به اینکه نمایش های دانش آموزی در کانون مهدیه به اجرا در می‌آید، تصریح کرد: بنابراین باید حوزه‌های فنی از کانون مهدیه پیش از اجرای نمایش بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان