اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. آبان 1396 - 23:59   |   کد مطلب: 27344
مديرکل مديريت بحران استان همدان گفت: اگرچه ابن زلزله در همه مناطق استان احساس شده است اما خوشبختانه از لحظه وقوع گزارشي از خسارات احتمالي نداشته ايم.
زلزله در همدات

به گزارش صبح الوند، علیمردان طالبی اظهار کرد: همه مراكز درماني، هلال احمر و بيمارستانها هم اكنون در حالت آماده باش هستند و از آنجايي كه استان همدان، استان معين كرمانشاه است، آمادگي پذيرش مصدومان و اعزام امدادگر را دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد: امشب هوشيار بخوابيد، از استراحت در كنار پنجره ها پرهيز كنيد، كنار وسایل و اشياي تزئيني و آويز استراحت نكنيد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان نیز گفت: خوشبختانه پس از وقوع زلزله تا کنون گزارشی از مصدومیت و تلفات جانی و مالی در استان همدان اعلام نشده است.
بهروز کارخانه با اشاره به آماده باش هلال احمر استان اظهار کرد: چند تیم واکنش سریع و نیروهای امدادی و بیمارستان صحرایی(آر.دی.اچ) آماده اعزام به کرمانشاه هستند.

وی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران کشور از همدان درخواست بارگیری موادغذایی کرده است، تصریح کرد: تا کنون نیرویی از هلال احمر استان همدان درخواست نشده اما ما آماده هستیم تا به محض اعلام نیروها را اعزام کنیم.
کارخانه خاطرنشان کرد: موادغذایی مورد نیاز برای منطقه زلزله زده کرمانشاه بارگیری  شده است.
فرماندار شهرستان نهاوند نیز گفت: خوشبختانه شرایط در شهرستان عادی است و به جز چند روستای نهاوند که مشکل قطعی برق، آب و ترک خوردگی جزئی در دیوار و سقف ساختمان‌ها به وجوده آمده است، مشکل خاص و حادی وجود ندارد.
کریم حمیدوند افزود: ستاد  بحران شهرستان و اکیپ‌های عملیاتی هلال احمر و درمانگاه ها و بیمارستانهای شهرستان در آماده باش کامل به سر می برند و گزارش مصدوم یا مجروحی در نهاوند اعلام نشده است.
وی خاطرنشان کرد:  خوشبختانه تلفات و خسارات خاصی بر اثر زلزله یکشنبه شب در این شهرستان رخ نداده و 
ستاد مدیریت بحران شهرستان نهاوند به عنوان معین استان کرمانشاه به حالت آماده باش است.
فرماندار شهرستان اسدآباد نیز با بیان اینکه کلیه تأسیسات خدماتی در شهرستان برقرار است، گفت: خوشبختانه زلزله امشب، هیچ گونه خسارتی به شهرستان وارد نکرده و  وضعیت شهرستان کاملا آرام است.
حسین افشاری با اشاره به اینکه موردی از  تخریب اساسی به شهرستان اسدآباد وارد نشده است، خاطرنشان کرد: در تماسی که با دهیاران و مسئولان در سطح شهرستان برقرار کرده ایم،  آماری محتمل بر ایجاد خسارت و ضرر و زیانی تاکنون ثبت نشده است.
وی همچنین از آماده باش نیروهای امدادی شهرستان خبر داد و یادآور شد: با توجه به احتمال  پس لرزه، از مردم خواستاریم  آرامش خود را حفظ کرده وموارد احتیاط را رعایت کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان