اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. آبان 1396 - 14:08   |   کد مطلب: 27327
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از اعطای تسهیلات اشتغال روستایی از هفته آینده ابلاغ خواهد شد.
ابلاغ پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی از هفته آینده

به گزارش صبح الوند، علی ربیعی  در جلسه شورای اداری شهرستان رزن ضمن قدردانی  از همه مسئولین این شهرستان اظهارکرد: سخت کوشی استاندار الگو است و استان از جهت تثبیت و ثبات برنامه ها برای اعضای دولت نظر مساعد در مورد استاندار دارند.

 

وی افزود:رزن  فرماندار پر شور وپیگیری دارد من این را دیدم.

 

وی گفت:شهادت می دهم که لطفی یکی از پیگیر ترین نماینده های کشور و حامی دولت است ،در واقع من مهمان نماینده  رزن در استان همدان ‌هستم و ایشان را نماینده ای بسیار پیگیر میدانم که ایشان حتی یک مورد کار شخصی از من‌  درخواست نکرده است.

 

علی ربیعی با اشاره به اینکه در شهرهای که حاضر شدم با علت یابی ها به این نتیجه رسیدم که توسعه و رشد یا عدم توسعه ورشد شهرها به دو عامل اساسی بستگی دارد اظهار داشت:یکی از این موارد همبستگی نخبگان‌محلی است هر جایی که نخبگان محلی همبستگی داشتندپیشرفت آن شهرستان را به دنبال داشته است

 

وی خاطرنشانکرد:وحدت خوبی بین نماینده ،و‌مسئولین دیده ام و دلیل اصلی حضورم در استان همدان  پیگیری اقای لطفی بوده است .

 

وی افزود: اگر در شهری نخبگان کنار هم بودند و تعامل  داشتند شهر رشد و توسعه یافته است به همین دلیل باید کانون های توسعه در شهرها شکل بگیرد و اگر بتوانیم کانون های توسعه را تشکیل دهیم که دلسوز شهرستان باشد بسیار موثر است.

 

ربیعی با بیان اینکه  کانونهای توسعه باید در استان رشد کند ادامه داد: جاهایی دیده ایم که منابع زیادی داشتند که نتوانسته رشد کند زیرا سرمایه اجتماعی و اتحاد نخبگانی نداشتند.

 

وی افزود: در صورتی که بتوانیم کانونهای توسعه ای را در مناطق گسترش دهیم بسیاری از موانع توسعه رفع خواهد شد.

 

ربیعی با بیان اینکه وجود تفکر بسیار مهم است گفت: کانون های توسعه ای که پول ندارند اما فکر دارندو دلشان به حال شهرستان می سوزد می توانند در روند توسعه شهرستان تاثیر گذار باشند

 

وی اظهار داشت: سرمایه اجتماعی و تسهیلات در رزن خوب است ما باید دانش فنی را هم به آن اضافه کنیم.

 

 

ربیعی افزود: باید تکنسین های رزنی را زیاد کنیم رزن تحصیلکرده های خوبی دارد  اما تکنسینهای رزنی باید رشد کنند تا شهر رشد کند.

 

وی گفت:شاخص های رزن در استان و کشور خوب  و‌نشان دهنده سرمایه اجتماعی بالای شهر است .

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان