اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. آبان 1396 - 21:54   |   کد مطلب: 27320
رئیس پلیس‌راه استان همدان:
وضعیت ترافیک در محورهای همدان عادی است
رئیس پلیس‌راه استان همدان از عادی بودن وضعیت ترافیک در محورهای استان همدان خبر داد و گفت: ۴۰ زائر در ایام سفرهای اربعین بر اثر حوادث ترافیک در استان همدان مجروح شدند.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ رضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله(ع) در خصوص وضعیت ترافیک در استان، اظهار داشت: وضعیت ترافیک در تمامی محورهای استان همدان در وضعیت عادی است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به نزدیک شدن به اربعین زائرانی که قصد سفر داشتند به سمت کربلا رفته‌اند و ترافیک در محورهای استان عادی است، افزود: وضعیت ترافیک در گردنه اسدآباد نیز عادی است.

عزیزی با بیان اینکه از زمان آغاز اجرای طرح اربعین یعنی از 8 آبان ماه تا امروز هیچ گونه فوتی سر صحنه در تصادفات محورهای استان رخ نداده است، عنوان کرد: در این ایام فقط 2 نفر از افراد بومی استان بر اثر تصادفات جان خود را از دست دادند.

وی ابراز کرد: در ایام اجرای نظارت‌های پلیس‌راه دو نفر فوتی بومی استان در تصادفات در جاده‌های قهاوند و جاده تویسرکان جان خود را بر اثر تصادف از دست داده‌اند.

رئیس پلیس‌راه استان همدان با تأکید بر اینکه از زمان اجرای طرح اربعین و اقدامات پلیس‌راه از 8 آبان ماه تا امروز با وقوع تصادفات در محورهای استان 52 نفر مجروح شده‌اند، تأکید کرد: از ای تعداد 40 نفر زائران اباعبدالله(ع) و 12 نفر از مردم استان بوده‌اند.

عزیزی با تأکید بر اینکه هنوز هیچ محدودیت ترافیکی در محورهای استان ایجاد نشده است، اظهار داشت: در صورت نیاز نهایتاً محدوده ترافیکی در جاده قدیم همدان ساوه و محور آورزمان اجرا می‌شود.

وی  از علل حوادث ترافیک در استان را خواب‌آلودگی و خستگی زائران دانست و گفت: زائران در مسیر بازگشت هنگام خواب‌آلودگی و خستگی در مکان‌های مناسب استراحت کرده و سپس به ادامه مسیر خود بپردازند.

رئیس پلیس‌راه استان همدان مشکل دوم را لغزندگی معبر در هنگام بارندگی دانست و افزود: در این صورت نیز رانندگان رعایت سرعت مطمئن را داشته باشند چراکه در چند روز گذشته و با بارندگی‌های رخ داده میزان تصادفات جرحی در محورهای استان 3 برابر شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان