اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. آبان 1396 - 21:05   |   کد مطلب: 27308
جانشین پلیس راه استان همدان از کاهش ۶۵ درصدی تصادفات منجر به فوتی در ایام اربعین امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: بیشتر تصادفات در استان خسارات مالی داشته و بدون مجروحیت و فوتی بوده است.
تصادف در اربعین

به گزارش صبح الوند، سرهنگ سعید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درهمدان اظهار داشت: با اجرای طرح پلیس راه در ایام سفرهای  اربعین تصادفات منجر به فوتی در استان کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه طرح پلیس راه از روز 8 آبان ماه آغاز شده است، افزود:با اجرای این طرح امسال وقوع حوادث منجر به فوتی ایام اربعین در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 65 درصد کاهش یافت.

اسماعیلی ابراز کرد: در ایام اربعین امسال میزان وقوع تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 7 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در ایام اربعین سال گذشته 69 نفر بر اثر تصادفات مجروح شدند، بیان کرد: امسال بر اثر تصادفات 74 نفر در استان همدان مجروح شدند.

جانشین پلیس راه استان همدان با بیان اینکه در ایام اربعین سال گذشته 52 فقره تصادف در استان رخ داد، عنوان کرد: در ایام اربعین امسال در استان 62 تصادف اتفاق افتاد.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه امسال تعداد تصادفات ایام اربعین در استان همدان 15 درصد افزایش یافت، تأکید کرد:خوشبختانه حجم بیشتر این تصادفات خساراتی بوده و منجر به مجروحیت و یا فوت افراد نشده است.

وی با اشاره به اینکه در ایام اربعین امسال 6 نفر در استان همدان جان خود را بر اثر تصادفات از دست دادند، اظهار داشت: دو نفر از این افراد روز چهارشنبه و یک نفر نیز روز پنجشنبه بر اثر تصادفات جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان