اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. آبان 1396 - 22:55   |   کد مطلب: 27294
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:
کشاورزان اسدآبادی در ساخت کارخانه قند مشارکت کنند
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزان اسدآبادی در ساخت کارخانه قند مشارکت کنند.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، اکبر رنجبرزاده ظهر چهارشنبه در نشست رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با کشاورزان و مسئولان شهرستان اسدآباد، اظهار داشت: باتوجه به کشت محصول چغندرقند در اسدآباد و شهرستان های مجاور و مشکلاتی که هرساله برای تحویل این محصول به کارخانه های قند وجود دارد، ساخت کارخانه قند در اسدآباد، ضروری است.

وی افزود: یک کارخانه پرتودهی در کشور وجود دارد که در این مکان، محصولات کشاورزی به وسیله اشعه گاما طول عمر بیشتری خواهند داشت و در این راستا ساخت این مجموعه در اسدآباد به ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی کشاورزی را یکی از دغدغه های اصلی مجلس عنوان و تاکید کرد: اشتغال، معیشت و درآمد بسیاری از مردم شهرستان برپایه کشاورزی است.

وی وضعیت صنایع تبدیلی را در شهرستان اسدآباد بسیار ضعیف عنوان و تاکید کرد: به تازگی سردخانه ای در منطقه چهاردولی درحال ساخت است.

رنجبرزاده عنوان کرد: یکی از اولویت ها و سیاست گذاری های جهاد کشاورزی باید عرضه محصولات کشاورزی به بازار باشد.

وی درباره ساخت کارخانه قند نیز گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در اختیار کشاورزان قرار می گیرد تا با سرمایه گذاری در ساخت کارخانه قند شهرستان سهیم باشند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تاکید کرد: راه ها و مسیرهای بین مزارع کشاورزی در شهرستان برای حمل محصول از سر زمین به جاده نیز یکی دیگر از مشکلات کشاورزان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان