اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. آبان 1396 - 8:44   |   کد مطلب: 27277
معاون سياسي، امنيتي استاندار گفت: فعاليت احزاب در جهت تقويت نظام و دولت است از تمامي احزاب خواست تا در زمينه مباحث اقتصادي در استان تلاش و اهتمام ورزند.
فعاليت احزاب

به گزارش صبح الوند، استاندار  همدان در ديدار با دبيران احزاب و تشکل هاي سياسي استان ، ضمن اشاره به روند انتصاب معاون سياسي و امنيتي و اجتماعي در استان، از زحمت هاي الهي تبار تشکر و قدراني کرد و از تمامي احزاب خواست تا در زمينه مباحث اقتصادي، معرفي افراد توانمند در جهت جذب اعتبارات و طرح هاي اشتغالزايي در استان تلاش و اهتمام ورزند.

 

 در ادامه اين ديدار معاون سياسي، امنيتي استاندار با تاکيد مباحث مطرح شده توسط دبيران احزاب به طرح ديدگاه هاي و برنامه خود پرداخت و گفت: بسيار خرسندم که در اولين روزکاري خود در نشستي حضور دارم که مدعوين آن از فعالان عرصه سياسي هستند.

 

سيد سعيد شاهرخي ادامه داد : فعاليت در تشکل هاي سياسي هيچ نفع فردي و شخصي ندارد و صرفاً براساس عشق به وطن، نظام جمهوري اسلامي، قانون اساسي و مردم عزيز کشورمان است.

 

وي افزود: احزاب چشم بينا ، زبان گويا و دست تواناي مردم در تحقق ايده ها و خواسته هايشان هستند و رسالت دارند به دستاوردهاي مردم نظارت و از آنها حفاظت نمايند.

 

معاون سياسي، امنيتي استاندار، خاطرنشان کرد: دولت از نقد سازنده استقبال مي کند و اگر نقدي وجود دارد بايد توسط احزاب مطرح شود.

 

شاهرخي تصريح کرد: احزاب بايد در لايه هاي مختلف اجتماعي نفوذ داشته باشند و با عضو گيري و برقراري ارتباط با اين اقشار در مواقع مختلف تاثيرگذاري لازم را در هدايت افکار عمومي و ساماندهي آنها داشته باشند.

 

 وي اضافه کرد:در استان به دنبال ايجاد فضاي بازسياسي هستيم تا احزاب و تشکل هاي قانوني و شناسنامه دار بتوانند فعاليت آزاد داشته باشند چرا که فعاليت احزاب را در جهت تقويت نظام و دولت مي دانيم.

 

معاون سياسي، امنيتي استاندار، اظهار داشت:  بايد براي تمامي احزاب فرصت برابر ايجاد نماييم . فعاليت قانوني همه آنها مورد تائيد و حمايت دولت خواهد بود.

 

شاهرخي ادامه داد: خانه احزاب را در استان راه اندازي خواهيم کرد و موانع موجود را تلاش مي کنيم، بر طرف نمائيم.

 

وي در ادامه به انتخاب مديران و انتصابات در استان اشاره کرد و گفت: کساني بايد مسئوليت قبول کنند که علاوه بر توانمندي و تخصص به برنامه هاي دولت اعتقاد داشته باشند.

 

وي با اشاره به حفظ سرمايه اجتماعي به ضرورت ارتقاء جايگاه زنان و جوانان اشاره و تقويت سازمانهاي مردم نهاد، انجمن هاي صنفي، تشکيل گروههاي انديشه ورز در حوزه جوانان و بانوان و کاهش آسيبهاي اجتماعي را از  جمله برنامه هاي خود بيان کرد.

 

روز يکشنبه 14 آبان ماه نشستي با حضور استاندار و معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي ،در اولين روز کاري ،و برخي از احزاب فعال استان در استانداري تشکيل گرديد.

 

در اين جلسه دبيران و مسئولان احزاب حاضر در جلسه ديدگاه ها، مواضع و مسائل مورد نظر خود را در ارتباط با مسائل مختلف بيان کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان