اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. آبان 1396 - 23:57   |   کد مطلب: 27209

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر, فتحعلی حسینی عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان رزن با اشاره به اینکه شهرستان رزن ۶.۲ درصد جمعیت استان را دارد و تنها نیم درصد جرایم استان در این شهرستان رخ می دهد، گفت: پایین بودن جرایم  ناشی از سبقه فرهنگی و اقدامات شورای تامین به ویژه تلاش های فرمانده سابق انتظامی شهرستان رزن بوده است.

وی با بیان اینکه فرمانده انتظامی سابق شهرستان رزن فردی خدمتگذار، دارای تعامل در عین قاطعیت، صادق و همچنین برخوردار از  هماهنگی لازم با اعضا بود، اظهار داشت: سرهنگ داود علی بخشی خود را وقف خدمت به مردم کرده بود و هر معضلی را که به انتظامی مربوط می شد با کمترین وقفه و با سرعت و دقت بیشتر و همچنین با کمترین تنش انجام می داد.

فرماندار رزن با عنوان اینکه آموزش و فرهنگ سازی می تواند مهمترین عامل ایجاد امنیت باشد، یادآور شد: اگر این دو قضیه گسترش پیدا کند ناهنجاری ها از بین خواهد رفت چراکه فرهنگسازی بخش قابل توجهی از مسائل و مشکلاتی که نظام با آن مواجه است را حل می کند.

وی با اشاره به اینکه اولین، مهمترین و اساسی ترین درخواست مردم از حاکمیت حفظ امنیت است، اضافه کرد: در مسائل دیگر همچون مباحث اقتصادی مردم می توانند به گونه‌ای نیازهای خود را رفع کنند اما دولت باید امنیت را برای مردم ایجاد نماید.

حسینی گفت: یکی از دلایل مهم ایجاد حکومت ها تامین امنیت بوده که نظام جمهوری اسلامی ایران با همین نیروهایش از امن ترین کشورهای دنیا به شمار می رود.

فتحعلی حسینی بابیان اینکه مجموعه نیروی انتظامی در حوزه های مختلف و در کشورمان اقداماتی موثر داشته است، گفت: پرسنل نیروی انتظامی در کشور از سالمترین نیروها هستند و این نیروها در شهرستان رزن از سالم ترین نیروهای استان همدان هستند.

وی خواستار  ایجاد پاسگاه انتظامی در روستای «بابانظر» شد و اظهار داشت: پاسگاه بابانظر شهرستان از چند سال قبل مصوب شده که انتظار داریم تدابیری در راستای رفع این مشکل اندیشیده شود چراکه این امر از مهمترین درخواست های مردم شهرستان رزن است.

فرماندار رزن اظهار داشت: بخش سردرود بزرگترین بخش منطقه و ورودی استان های زنجان و کردستان و وضعیت فعلی پاسگاه دمق جوابگوی نیاز مردم نیست.  

حسینی  با عنوان اینکه کسی به دنبال این نیست که اعمال قانون صورت نگیرد بلکه حضور موثر پلیس در حفظ نظم و امنیت غیر قابل انکار است، اظهارداشت: تعامل و راهنمایی مردم توسط پلیس می تواند بسیار اثر بخش تر از اعمال قانون باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان