اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. آبان 1396 - 13:36   |   کد مطلب: 27161
چهار نماینده شمشیربازی اسلحه سابر بانوان ایران در مسابقات جام جهانی پاریس حذف شدند.
 بانوان سابریست از جام جهانی پاریس حذف شدند

به گزارش صبح الوند،به نقل از فدراسیون شمشیربازی؛ مسابقات جام جهانی شمشیربازی بانوان در اسلحه سابر به میزبانی پاریس در بخش انفرادی با حضور 177 شمشیرباز از 32 کشور جهان برگزار شد.

 

تیم ملی بانوان ایران هم با ترکیب ­پریما برزگز، فائزه رفیعی، کیانا باقرزاده و نجمه سازنچیان ­در این رقابت‌ها حاضر شد که در مرحله مقدماتی پریما برزگر با 2 برد پنج بر سه مقابل شمشیربازان لهستان و بریتانیا و سه باخت مقابل شمشیربازان فرانسه، هنگ کنگ و بلاروس به جدول حذفی رقابت‌ها راه پیدا کرد. اما در ادامه با نتیجه 15 بر 10 مقابل حریف مجارستانی شکست خورد و حذف شد.

 

فائذه رفیعی با 2 برد پنج بر سه­ مقابل شمشیربازان کره جنوبی و آلمان و سه شکست مقابل نمایندگان مجارستان، روسیه و بریتانیا به جدول 128 نفره راه یافت. او در مرحله بعدی 15بر هفت حریف آلمانی خود را شکست داد و به جدول 64 نفره راه یافت اما در رقابت با دیگر شمشیرباز آلمانی 15 بر 9 نتیجه را واگذار کرد و از ادامه مسابقات کنار رفت.

 

همچنین کیانا باقرزاده با کسب چهار پیروزی (پنج بر 2 مقابل شمشیرباز بلژیک، پنج بر سه مقابل شمشیرباز آلمان، پنج بر چهار مقابل شمشیرباز یونان و پنج بر یک مقابل ورزشکار ترکیه) و قبول 2 شکست مقابل سابریست های لهستان و روسیه به جدول 128 نفره صعود کرد.­ او در مصاف با حریف آمریکایی خود 15 بر 9 شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.­

 

نجمه سازنچیان هم با چهار برد ( پنج بر یک مقابل شمشیرباز کمبیا، پنج بر سه مقابل شمشیرباز فرانسه، پنج بر صفر مقابل ورزشکار آمریکا و پنج بر سه مقابل حریفی از آلمان ) و 2 شکست از حریفان روسی و هنگ کنگی خود به جدول حذفی صعود کرد. وی در مرحله بعدی 15 بر 10 حریف بریتانیایی خود را شکست داد و­ به جدول 64 نفره صعود کرد اما در این مرحله 15 بر یازده مقابل شمشیرباز فرانسوی شکست خورد و از ادامه حضور در مسابقات بازماند.

 

رقابت‌های بخش تیمی فردا برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان