اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. آبان 1396 - 15:04   |   کد مطلب: 27096
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان:
همدان ۸۳۰۰ حامی طرح محسنین دارد/جمع‌آوری ۱۰ میلیارد تومان صدقه
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان تعداد حامیان طرح محسنین در استان همدان را ۸۳۰۰ نفر اعلام کرد.
همدان ۸۳۰۰ حامی طرح محسنین دارد/جمع‌آوری ۱۰ میلیارد تومان صدقه

به گزارش صبح الوند، پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه طرح «محسنین» از سال ۹۰ به صورت آزمایشی در ۵ استان کشور با هدف حمایت مالی از کودکان با سرپرست ناتوان شروع شد، گفت: در حال حاضر تعداد حامیان طرح محسنین در استان همدان هشت هزار و ۳۰۰ نفر است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان همچنین تعداد حامیان طرح اکرام در استان همدان را ۱۸ هزار و ۹۳۲ عنوان و اضافه کرد: حامیان ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان به افراد تحت پوشش خود می پردازند.

 

وی با بیان اینکه در طرح اکرام ایتام مردم به ایتام مستمری پرداخت می کنند، اظهار داشت: در مواردی حامیان ایتام به چند نفر می رسد اما کودکان نیازمند دارای سرپرست نیز وجود دارند که در قالب طرح محسنین به این کودکان کمک می شود.

 

ترکمانه با اشاره به اینکه سال قبل ۲۰ میلیارد تومان از محل کمک مردمی و پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل اکرام ایتام به کمیته امداد استان همدان کمک شد، اظهار داشت: تنها اهرم رسیدگی به فقرا کمک مردم است.

 

وی افزود: کمک های مردمی همدان در قالب صندوق های صدقات طی سال قبل ۱۰ میلیارد تومان و در شش ماهه نخست سال جاری نیز پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده که از ۲۵۶ هزار صندوق در منازل و امکان عمومی و معابر جمع آوری شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان