اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. مهر 1396 - 22:45   |   کد مطلب: 27086
رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان خبر داد
رشد 25 درصدی اجاره‌‎بهای مسکن در همدان
رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان از افزایش 25 درصدی نرخ اجاره‌بها در شهر همدان خبر داد و گفت: در 6 ماهه امسال نرخ رشد اجاره‌بها بین 15 تا 25 درصد بوده است.

به گزارش صبح الوند، ابراهیم جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با تأکید بر رکود بازار مسکن، اظهار کرد: در 6 ماهه امسال 2882 اجاره‌نامه و 3377 مبایه‌نامه در بازار مسکن همدان مبادله شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان قیمت مسکن در 6 ماهه ابتدای امسال رشدی نداشته است، خاطرنشان کرد: این درحالیست که اجاره‌بهای مسکن در همدان با افزایش 25 درصدی مواجه بوده است.

جمالی با بیان اینکه 1050 واحد مشاورین املاک در همدان فعالیت دارند، تأکید کرد: به علت رکود بازار مسکن و مالیات‌های سنگین این صنف در 6 ماهه امسال 60 واحد مشاورین املاک تعطیل شده است.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان کاهش نرخ سودهای بانکی را یکی از دلایل افزایش اجاره‌بهای مسکن دانست و گفت: زندگی به مردم سخت شده و هر کس که ملکی دارد، سعی می‌کند از این راه درآمد کسب کند بنابراین با افزایش اجاره‌بها درآمد بیشتری را برای خود کسب می‌کنند.

وی درباره پیش‌بینی وضعیت بازار مسکن در 6 ماهه دوم سال بیان کرد: درباره بهبود وضعیت بازار در آینده خوش‌بین نیستم چرا که برای بهبود این بازار باید وعده‌های دولت عملی شود اما با شرایط موجود امیدی نیست.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان