اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. مهر 1396 - 21:10   |   کد مطلب: 27077
فرماندار رزن از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه‌سازی در شهرستان رزن خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، فتحعلی حسینی بعدازظهر چهارشنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان رزن با اشاره به در پیش بودن فصل سرما گفت: با توجه به وضعیت جوی و شرایط کار در شهرستان رزن ادارات هرچه سریعتر پروژهای در دست اقدام خود را تعیین تکلیف کنند.  

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه راه برای رزن پیش بینی شده است، افزود: این میزان اعتبار برای تکمیل کنارگذر شهر رزن در ۲ قطعه و کریدور شمال استان در ۳ قطعه هزینه خواهد شد.  

فرماندار رزن با تاکید بر اینکه کتابخانه شهدای گمنام باید تا دهه فجر تعیین تکلیف شود، یادآور شد: ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی به این پروژه تزریق شده است.

وی با اشاره به پروژه های ناتمام در برخی حوزه ها گفت: تا کی باید این فضاها بدون استفاده باقی بماند در حالی که پروژه با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و عدم تکمیل و بهره‌برداری از آن نشان دهنده ضعف ماست.

حسینی هنر و توانایی مسئولان را در مدیریت و جذب و نظارت بر بودجه ها عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات در بحث پروژه ها نظارت جدی بر آن ها است.

وی با طرح این سئوال که چرا پروژه ای که باید ۵۰ سال عمر کند دارای عمر مفید ۵ سال می شود؟ گفت: این خیانتی نسبت به بیت المال است.  

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید پروژه های قابل واگذاری به بخش خصوصی را جمع بندی و ارائه کنند، گفت: در دست داشتن برخی از پروژه ها به نفع دولت نیست و بهتر است به بخش خصوصی واگذار شود.

وی از افزایش ۴۰ درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان رزن در سال جاری خبرداد و گفت: بیشترین تخصیص اعتبارات برای پروژهایی با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد خواهد بود.

فتحعلی حسینی با بیان اینکه امسال بیش از ۳۱ میلیارد تومان اعتبار در کمیته ی برنامه ریزی استان همدان برای شهرستا ن رزن پیش بینی شده است، ادامه داد: طی سال گذشته بیش از ۱۸ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به شهرستان رزن اختصاص یافته بود.  

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات عمرانی شهرستان رزن طی سالجاری نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰ میلیارد تومانی را نشان می دهد. 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان