اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. مهر 1396 - 22:52   |   کد مطلب: 27073
نماینده مردم نهاوند در مجلس با بیان اینکه ظرفیت بالقوه بزرگترین پایگاه المپیک غرب کشور در نهاوند مورد استفاده قرار نگرفته است، گفت: ورزش شهرستان‌ها به توجه بیشتری نیازمند است.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم ، حسن بهرام نیا صبح امروز در شورای اداری استان همدان با بیان این که یک شاخصه مهم در راه اعتلای جمهوری اسلامی پیشرفت ورزش و جوانان است اظهار داشت: با انتخاب خوبی که نمایندگان برای سپردن سکان هدایت وزارت ورزش در مجلس داشتند، لباس خدمت به ورزش کشور به شما سپرده شد و با توجه به سابقه شما ما از این انتخاب خوشحالیم.

وی در رابطه با وضعیت زیرساخت‌های ورزش استان همدان گفت: این استان ظرفیت بالقوه‌ای در بخش زیرساخت‌ها و استعدادهای ورزشی دارد که امیدواریم از این ظرفیت‌ها در راه اعتلای ورزش کشور استفاده شود.

بهرامی نیا افزود: اگر این ظرفیت‌ها را به صورت برش استانی بررسی کنیم هر شهرستان همدان خود یک ظرفیت ویژه در کشور دارد.

وی به کشتی نهاوند به عنوان یک ظرفیت ویژه در این  شهرستان اشاره کرد و گفت: درقیاس استانی و کشوری کشتی نهاوند حرف اول را می‌زند اما جایگاه کشتی این شهرستان در حال حاضر به جایگاهی رسیده که نمی‌تواند مقام ملی کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر بزرگترین پایگاه المپیک غرب کشور در شهرستان نهاوند به کمک یک خیر احداث شده، اما چون این پروژه ردیف ملی نداشت از این ظرفیت بالقوه در سطح کشور استفاده نمی‌شود.

بهرام نیا با اشاره به این که با لطف وزیر ورزش این مجموعه به مدت 10 سال برای تکمیل و بهره برداری مناسب مجددا به این خیر واگذار شد گفت: حالا شرایطی فراهم شده که این پایگاه المپیک غرب کشور در نهاوند جایگاه خود را در کشور پیدا کند و از این ظرفیت حتی در سطح جهانی استفاده شود.

وی تصریح کرد: من به عنوان نماینده‌ای در فراکسیون ولایی مجلس از دو وزیر دولت دوازدهم دفاع کردم اما اذعان می‌کنم در حال حاضر مهم‌ترین مشکل کشور بحث بی کاری است و حالا وقت این است که دولت با قدرت در بخش اشتغال ورود کند.

بهرام نیا در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برنامه سفر وزیر ورزش به همدان تاکید کرد: انتظار داشتیم معاونین شما در یک شهرستان استان همدان حاضر شود که میسر نشد ، با اینحال امیدواریم شما به نوعی این موضوع را در نظر داشته باشید و به شهرستان‌های استان به صورت ویژه بپردازید

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان