اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. مهر 1396 - 19:30   |   کد مطلب: 27062
دبیر کشوری ستاد طرح کرامت در ملایر با بیان اینکه کارفرمایان برای به‌کارگیری هر بهبود یافته مبلغ ۱۰ میلیون‌تومان دریافت می‌کنند، گفت: طرح کرامت به صورت همزمان در ۳۲۵ محله کشور در حال انجام است.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم,وحید کاشفی پیش از ظهر  امروز در مراسم پیاده روی «نه به اعتیاد» در شهرستان ملایر اظهار داشت: حمایت از بهبود یافتگان از دام ‌اعتیاد یکی از مهمترین اولویت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

وی با اشاره به اینکه از هر طرح و برنامه‌ای که از طریق شورای هماهنگی استان در زمینه به‌کارگیری بهبود یافتگان به ستاد مبارزه با مواد مخدر ارسال شود استقبال می‌شود، گفت: برای به‌کارگیری هر شخص بهبود یافته مبلغ 10 میلیون تومان به کارفرمایان پرداخت می‌شود.

کاشفی با تاکید بر اینکه در زمینه‌ حمایت از بهبود یافتگان هیچگونه محدودیتی وجود ندارد‌، گفت: در جلسه ستاد طرح‌ کرامت مصوب شده 60 درصد بیمه بهبودیافتگان به کارفرمایان  از طریق بودجه‌های ستاد پرداخت شود.

دبیر کشوری ستاد طرح کرامت با بیان اینکه طرح کرامت یک طرح اجتماعی است و با رویکرد فرهنگی و‌ پیشگیری اجرا می‌شود، تصریح کرد: با اهتمام و جدیت مسئولان و عزم‌ و ‌مشارکت همه اقشار مردم اجرای این طرح با موفقیت همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه انزجار از اعتیاد و ‌مواد‌ مخدر باید در خانواده‌‌ها نهادینه شده‌ و از کودکی به فرزندان آموخته شود، گفت: اجرای طرح کرامت در شهرستان ملایر یک فرصت آموزشی مناسب و پیشگیری از اعتیاد جوانان در آینده است .

کاشفی با تاکید بر اینکه امیدواریم اجرای دو ساله و موفق طرح‌ کرامت در دو شهرستان فلاور جان اصفهان و شهرستان‌ ملایر به‌ نتیجه مطلوبی برسد اظهار داشت: امیدواریم پس از اتمام مطلوب این طرح الگوی مناسبی برای اجرای طرح کرامت در سراسر نقاط کشور داشته باشیم .

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان