اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. مهر 1396 - 23:56   |   کد مطلب: 27057
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در ملایر:
اولویت برنامه‌‌های وزارت ورزش توسعه زیر ساختار‌های ورزشی است
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌‌ای کشور با اشاره به اینکه ضروری‌است در تقویت رشته‌های پایه هزینه بیشتری اختصاص دهیم گفت: تمرکز وزارت‌خانه تقویت رشته‌های پایه‌ای و مدال آور است.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم, محمد رضا داورزنی ظهر امروز در مراسم افتتاح استخر تختی اظهار داشت: توسعه زیر ساختاهای ورزشی کشور یکی دیگر از اولویت‌های وزارت ورزش است که مصمم هستیم از مشارکت مردم و بخش ‌خصوصی در این زمینه استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه اتمام پروژه‌‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌ای وزارت ورزش قرار دارد گفت: بیش از 11 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزشی کشور مورد نیاز است.

داورزنی با اشاره به حمایت نمایندگان مجلس و تصویب طرح اختصاص 27 صدم ارزش افزوده به حوزه ورزش کشور این اقدام را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: با این طرح ما می‌توانیم کلیه پروژه‌های ورزشی نیمه تمام‌کشور را به پایان برسانیم .

معاون توسعه ورزش قهرمانی و‌حرفه‌ای کشور با بیان اینکه اتمام پروژه‌ها مورد نیاز مردم و دارای پیشرفت فیزیکی بالا در راس برنامه‌های وزارت ورزش قرار دارد تصریح کرد: برای حضور در المپیک 2020 ضروری‌است در رشته‌‌های پایه، شنا، دومیدانی، تکواندو و غیره هزینه بیشتری لحاظ کنیم تا بتوانیم در این رشته‌ها سهمیه المپیک را کسب کنیم .

وی بیان کرد: امسال مبلغ 120 میلیارد تومان در حوزه ورزش قهرمانی توسط وزارت‌خانه تخصیص یافت که این رقم در سال آینده 15 تا 20 درصد افزایش می یابد.

داورزنی هدف از سفر به استان‌ همدان و شهرستان ملایر را بازدید از پروژه‌ها و طرح‌های وزارت ورزش و افتتاح طرح‌های اتمام یافته در استان برشمرد و افزود: هدف وزارت ورزش ایجاد روحیه نشاط و انگیزه ورزش در مردم بوده که در این راستا نیازمند برنامه‌ریزی و تقویت ورزش همگانی و قهرمانی هستیم .

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ادامه استخر سر پوشیده تختی با مساحت یک هزار و 4900 متر مربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای کشور افتتاح و بازگشایی شد.

این استخر دارای امکانات استاندارد شامل، استخر شنا، سونای خشک، سونای بخار و جکوزی است که کار بازگشایی مجدد آن از سال 95 شروع شده و امسال برای استفاده عموم به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان