اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. مهر 1396 - 18:53   |   کد مطلب: 27053
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه با تلاش‌های صورت گرفته اطلس جغرافیایی جرم‌خیز ملایر تهیه شده است، گفت: بانک اطلاعاتی منسجمی از معتادان و خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان موادمخدر در سطح شهرستان داریم.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ داوود علی‌بخشی چهارشنبه 26 مهرماه در جلسه ستاد طرح کرامت شهرستان ملایر که با حضور مسئولان کمیته‌ها و اعضای شورای اداری برگزار شد، افزود: با هماهنگی مقام قضایی، 19 مکان آلوده و محل تجمع معتادان شناسایی و تخریب شد و 60 طرح حجمی و پاکسازی نقاط آلوده به موادمخدر اجرایی شد.

وی با اشاره به متلاشی شدن 15 باند تهیه و توزیع موادمخدر در سالجاری، افزود: 25 دستگاه موتورسیکلت توزیع‌کننده موادمخدر نیز توقیف شد.

لزوم تخصیص اعتبارت بیشتر به طرح کرامت

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: برای اجرای موفقیت‌آمیز یک طرح ملی، اعتبارات خاصی نیاز است و می‌طلبد مسئولان مربوطه اعتبارات بیشتری را به اجرای طرح کرامت در ملایر اختصاص دهند.

وی افزود: در جایی‌که باندهای مافیایی موادمخدر در سطح دنیا بهترین امکانات و تجیهزات را دارند و با سرمایه‌گذاری‌های هنگفت درآمدهای نحومی را از آن خود می‌کنند، در زمینه مبارزه با این باندها دیگر صرفه‌جویی معنایی ندارد و ما نیز باید با اعتبارات لازم وارد میدان عمل شویم.

علی‌بخشی با طرح این سوال که چرا پس از 3 دهه کار مجاهدانه، تقدیم هزاران شهید و رفع هزینه‌های فراوان هنوز در زمینه مبارزه با موادمخدر موفق نبوده و با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنیم، گفت: در زمینه مبارزه با مجرمان موادمخدر، کمبود ماده قانونی نداریم اما متأسفانه همچنان با سیل فراوان مجرمان در این زمینه مواجه می‌شویم.

وی تصریح کرد: باید راهکارهای بنیادی و راهبردی در این راستا تدوین شود و اقدامات خود را چکش‌کاری، بررسی و واکاوی کنیم و نتایج را ببینیم تا دوباره مجبور نباشیم راه رفته را برگردیم.

این مقام انتظامی، با بیان اینکه ما بیشترین لطمات را در تغییرات قانونی کشور متحمل می‌شویم، یادآور شد: به علت گرایش موادمخدر از سنتی به صنعتی و تبعات منفی فراوان این امر باید مقندارانه و بدون مسامحه با قاچاقچیان برخورد کرد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان