اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. مهر 1396 - 19:13   |   کد مطلب: 27047
قائم مقام رئیس کنگره ملی آیت‌الله آقا نجفی:
کنگره ملی آیت‌الله آقانجفی همدانی در همدان برگزار می‌شود
قائم مقام رئیس کنگره ملی آیت‌الله آقا نجفی از برگزاری کنگره ملی آیت‌الله آقانجفی‌همدانی ۲۳ آذرماه در همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر,  امیر ربانی‌یکتا ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آیت‌الله آقا نجفی دارای تالیفات ارزشمندی است و باید شخصیت و جایگاه این عالم به همگان معرفی شود، گفت: علما مختص به یک زمان خاص نیستند و در دنیا زنده هستند.

قائم مقام رئیس کنگره ملی آیت‌الله آقا نجفی با بیان اینکه آیت‌الله آقا نجفی، فقه، اصول، اخلاق و عرفان را یکجا آموخته بود و یک مجتهد بزرگ بود، گفت: این عالم ربانی شخصیتی بصیر و بهنگام بود.

وی با اشاره به اینکه آیت الله آقا نجفی عالمی بزرگ بود که هیچ وقت به معرفی شخصیت و آثار ایشان پرداخته نشده است، از برگزاری کنگره آیت‌الله نجفی در ۲۳ آذرماه امسال خبر داد و گفت: برگزاری کنگره علاوه بر معرفی شخصیت این عالم فرصتی برای معرفی دیگر علما و مفاخر استان به کشور است.

ربانی‌یکتا با بیان اینکه فراخوان ارسال مقالات به دبیرخانه کنگره از ۵ شبکه ملی انجام شده است، افزود: مطبوعات و رسانه‌ها باید به تبیین شخصیت این عالم بپردازند.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شخصیت‌های برجسته بسیاری در استان همدان وجود دارد، عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده نسبت به معرفی و تجلیل از شخصیت‌هایی برجسته و افرادی که سند افتخار استان همدان هستند، اقدام خواهد شد.

محمدرضا عارف با اشاره به نقش رسانه‌ها در معرفی شخصیت‌ها و مفاخر استان، افزود: آیت‌الله آقا نجفی شخصیت علمی و عرفانی ویژه‌ای داشتند.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان با بیان اینکه جامعه رسانه‌ای با تلاش پای کار هستند تا به وظیفه خود عمل کنند، عنوان کرد: رسانه‌ها در زمان برگزاری کنگره ملی آیت‌الله آقا نجفی در صحنه خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان