اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. مهر 1396 - 23:30   |   کد مطلب: 27034
معاون برنامه‌ريزي و امور عمراني فرمانداري ويژه ملاير گفت: وضعيت آب در کشور و به تبع آن در شهرستان ملایر به ویژه در حوزه کشاورزي وضعيت مناسبي نيست و در شرايط بحراني قرار دارد که بايد با مديريت درست مصرف آب را کمتر کنیم.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا, محمد حامدي‌نژاد سه‌شنبه 25 مهرماه در کارگروه کشاورزي شهرستان ملایر، افزود: اين کارگروه مکان مناسبي براي مطرح کردن مسائل و مشکلات بخش کشاورزي و پيگيري مشکلات است.

وي با اشاره به اينکه بيش از 20 ميليارد تومان اعتبار براي روش‌هاي نوين آبياري شهرستان درنظرگرفته شده است، ادامه داد: دستگاه متولي به ویژه جهادکشاورزي براي جذب اين اعتبار پيگيری‌هاي لازم را انجام دهد.

حامدي‌نژاد با تأکيد بر لزوم آموزش به کشاورزان، گفت: هر بخشي با هماهنگي بخشدار آموزش و اطلاع‌رساني لازم را به کشاورزان به ویژه مديريت درست مصرف آب بدهد.

معاون برنامه‌ريزي و امور عمراني فرمانداري ملایر تأکيد کرد: با توجه به کاهش حجم آب‌هاي زيرزميني، اطلاع‌رساني به موقع و لازم انجام گيرد تا زمين‌هاي کشاورزي به کشت محصولات پُر آب اجاره داده نشود.

وی با اشاره به اينکه مجوز پرورش کروکوديل در شهرستان گرفته شده است، گفت: پرورش کروکوديل، زالو و اين دست اقدامات، بسيار و درآمدزا است و بايد همکاري‌هاي لازم را با افرادي که به دنبال کارهايي نو هستند، داشته باشيم.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان