اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. مهر 1396 - 18:26   |   کد مطلب: 27020
رئیس هیئت کشتی استان‌همدان گفت: مسابقات کشتی قهرمانی آزاد و فرنگی استان‌همدان بزرگداشت سردار شهید همدانی در سالن فردوسی همدان برگزار و برترین ها معرفی شدند.

به گزارش صبح الوند، علی رحیمی فر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات  کشتی قهرمانی آزاد و فرنگی استان‌همدان اظهار داشت: در مسابقات کشتی فرنگی بزرگ‌سالان استان‌همدان ۴۱ کشتی‌گیر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: در پایان مسابقات کشتی فرنگی تیم شهرستان همدان با ۸۰ امتیاز قهرمان این مسابقات شد، دو تیم نهاوند و تویسرکان به ترتیب با ۷۸ و ۷۷ امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستادند و اسدآباد، کبودرآهنگ و بهار در جایگاه چهارم تا ششم قرار گرفتند.

رئیس هیئت کشتی استان‌همدان با اشاره به نتایج انفرادی مسابقات کشتی فرنگی بزرگ‌سالان اظهار داشت: در وزن ۶۰ کیلوگرم مهران محسنی ورزشکار خوب استان قهرمان شد و متین راشدی از تویسرکان عنوان دوم را کسب کرد، همچنین در ۶۳ کیلوگرم حسین علی‌بیگی از همدان اول شد و حسین قلخانی از تویسرکان نایب‌قهرمان شد.

رحیمی فر عنوان کرد: در ۶۷ کیلوگرم حسین صاحبی از همدان و حمید ترابیان از نهاوند اول و دوم شدند و در ۷۲ کیلوگرم مجید ایمانی و مهدی خدابخشی روی سکوهای اول و دوم ایستادند، در ۷۷ کیلوگرم علی خزایی از اسدآباد قهرمان شد و مجتبی بیگلری از نهاوند عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد.

وی با اشاره به سایر نتایج کشتی فرنگی بیان کرد: در وزن ۸۲ کیلوگرم عنوان قهرمانی به حمید شکوهی از تویسرکان رسید و مهدی خدابخشی از تویسرکان دوم شد، در وزن ۸۷ کیلوگرم وحید محمدی از همدان اول شد، سجاد احمدی از نهاوند دوم و در ۹۷ کیلوگرم مسلم گیوی از نهاوند اول شدو امیر خزایی از تویسرکان به سکوی دومی تکیه زد.

رئیس هیئت کشتی استان‌همدان عنوان کرد: همچنین در سنگین‌وزن سروش رنجبر از همدان و بهروز نوروزی از اسدآباد عناوین اول و دوم را کسب کردند.

رحیمی فر با اشاره به نتایج مسابقات کشتی آزاد بزرگ‌سالان گفت: در مسابقات کشتی آزاد بزرگ‌سالان استان‌همدان ۷۷ کشتی با یکدیگر رقابت کردند که پس از ۹۶ مسابقه تیم همدان الف با ۹۴ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد، تیم نهاوند الف با ۶۵ امتیاز دوم شد و تیم همدان ب با ۶۳ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

وی یادآور شد: در بخش انفرادی این رقابت‌ها و در وزن ۵۷ میثم فیروزآبادی از نهاوند، در وزن ۶۱ کیلوگرم علیرضا جعفری از همدان، در ۶۵ کیلوگرم مرتضی فرزین‌فر از همدان، در ۷۰ کیلوگرم یوسف کامرانی از همدان و در وزن ۷۴ کیلوگرم احسان مهاجرانی از تویسرکان عنوان‌های قهرمانی را کسب کردند.

رئیس هیئت کشتی استان‌همدان با اشاره به سایر نتایج انفرادی کشتی آزاد بیان کرد: همچنین در وزن ۷۹ کیلوگرم عباس یزدانی از نهاوند، در ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی از همدان، در وزن ۹۲ کیلوگرم هادی وفایی از همدان، در وزن ۹۷ کیلوگرم دانیال شریعتی از همدان و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم ابوالفضل بربط از همدان مقام‌های نخست را به دست آوردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان