اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. مهر 1396 - 16:19   |   کد مطلب: 27018
معاون نوسازی مدارس استان همدان:
۱۳ پروژه بنیاد برکت در همدان در حال اجراست
معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان همدان با بیان اینکه ۱۳ پروژه بنیاد برکت در همدان در حال اجراست گفت: شش پروژه از این تعداد به بهره‌برداری رسیده است.
بنیاد برکت

به گزارش صبح الوند، محمدرضا مرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سطح استان با اعتبارات دفتر مقام معظم رهبری 13 پروژه بنیاد برکت را در سطح استان داریم که شش پروژه از آن به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان کرد: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کل کشور بیش از هزار مدرسه در مناطق محروم احداث می‌کند.

معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به اینکه چهار پروژه بنیاد برکت در همدان در دست اجرا است، افزود: سه پروژه نیز مصوبه گرفته و اجرایی خواهد شد.

مرادی عنوان کرد: در راستای اجرای پروژه‌های ورزشی در همدان سالن ورزشی با مساحت 600 مترمربع زیربنا و اسکلت فلزی 70 درصد پیشرفت دارد و در حال نازک‌کازی است و در صورتی که در سال 96 اعتبارات آن تخصیص یابد پروژه به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به روند ساخت پروژه استخر در آموزش و پرورش ناحیه دو گفت: این پروژه 2400 متر مربع زیربنا دارد و اکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که 15 روزگذشته پیمانکار آن انتخاب و پروژه تحویل داده شده است.

معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان همدان بیان کرد: علاوه بر اعتباری که امسال دارد تا کنون یک میلیارد و 100 میلیون تومان هزینه داشته و حدود یک میلیارد دیگر نیز اعتبار نیاز دارد تا تکمیل شود.

مرادی با بیان اینکه استخر دانش‌آموزی ناحیه یک دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی است، گفت: برای این پروژه از اعتبارات ملی بیشتر هزینه شده است و می توان گفت تا کنون حدود یک‌میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده است ضمن اینکه این پروژه امسال از محل اعتبارات متوازن تامین اعتبار شده است.

وی با اشاره به اینکه ساختمان اداری ناحیه دو نیز با 4200 متر زیربنا در حال احداث است افزود: 4 پروژه بنیاد برکت نیز در دست اجرا است و حدود40 الی 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که کارفرمای اصلی دفتر مقام معظم رهبری است و ناظر پروژه نوسازی است.

مراید عنوان کرد: 17 کلاس درس در شهر همدان اجرایی می‌شود، ضمن اینکه در هفته دولت و مهرماه امسال 42 پروژه که 3 مورد با 16 کلاس احداثی بود و مابقی استانداردسازی سیستم گرمایشی بوده که 3 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه احداث شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان