اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. مهر 1396 - 23:51   |   کد مطلب: 27003
مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان:
اجلاس نماز و فضای مجازی در همدان برگزار می‌شود
مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان از برگزاری اجلاس استانی" نماز و فضای مجازی" آذرماه امسال در همدان خبر داد و گفت: گردهمایی یا نشست نماز در ادارات استان با حضور پرسنل برگزار شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم, سید مرتضی حسنی حلم پیش از ظهر امروز در گردهمایی دبیران اقامه نماز ادارات و دستگاه‌های استان همدان با اشاره به اینکه تمام عباداتی که انسان به خصوص نماز برای تربیت و تکامل است، اظهار داشت: تمامی فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و سیاسی در جامعه برای تحقق تربیت است.

وی با تأکید بر اینکه در روزهای اخیر شاهد موضع‌گیری‌های غیراصولی، اخلاقی و غیرحقوقی رئیس‌جمهور آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بودیم، افزود: ترامپ با این موضع‌گیری‌ها نشان داد که دیدگاهش با دین،  اخلاق و اصول مغایرت دارد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان با اشاره به اینکه دیدگاه پرخاشگرانه و قلدرانه همیشه در ذات مستکبران وجود دارد، بیان کرد: به لطف خداوند موضع ایران در برابر موضع‌گیری ترامپ اتحاد و یکپارچگی مردم و مسئولان و حرکت پشت سر مقام معظم رهبری است.

حسنی حلم با بیان اینکه دشمن امروز حرکت‌های سپاه را نشانه گرفته است، عنوان کرد: زیرا از این ناحیه ضربه خورده و آسیب دیده است.

وی با تأکید بر اینکه امسال اجلاس سراسری"نماز و فضای مجازی" در هرمزگان برگزار می‌شود، ابراز کرد: امروز مجازی تبدیل به فضایی حقیقی شده که زندگی و ارتباطات جوانان در این فضا شکل می‌گیرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان با اشاره به اینکه فضای مجازی امروز باید به نوعی مدیریت و به نحو احسن بهره‌برداری شود، اظهار داشت: اگر امروز ما این فضا را برای جوانان مدیریت نکنیم دشمنان نسبت به مدیریت آن اقدام می‌کنند.

حسنی حلم با بیان اینکه امروز در فضای مجازی در اعتقادات، اخلاق و عبادات جوانان شبهاتی ایجاد می‌شود، گفت: در حقیقت ما در این راستا سستی کرده و برنامه‌ریزی‌های مناسبی نداشته‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه اجلاس نماز آذرماه در همدان برگزار می‌شود، افزود: از موفقیت‌های استان همدان در سال گذشته برگزاری اجلاس نماز با عنوان"نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی" در تمامی شهرستان‌های استان بود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان با اشاره به اینکه دوم آبان ماه اجلاس نماز در شهرستان کبودرآهنگ برگزار می‌شود، لبیان کرد: اجلاسی استانی نماز آذرماه در همدان برگزار می‌شود.

حسنی حلم با بیان اینکه کل آثار ارسالی به اجلاس نماز در دو نسخه است، عنوان کرد: یک نسخه به اجلاس سراسری به استان هرمزگان ارسال و نسخه دیگر به اجلاس استانی نماز ارسال می‌شود.

وی با تأکید بر برگزاری گردهمایی یا نشست نماز در ادارات استان، ابراز کرد: امسال تمامی ادارات استان گردهمایی با عنوان نماز برای پرسنل خود برگزار کند که این نشت یا گردهمایی نیازمند زمان و هزینه نیست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان