اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. مهر 1396 - 23:41   |   کد مطلب: 26939
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان همدان خبرداد؛
کمک 2 میلیارد ریالی انجمن حمایت از زندانیان به مددجویان
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان همدان گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از 2 میلیارد و 318 میلیون ریال از سوی انجمن حمایت از زندانیان استان همدان به مددجویان تحت پوشش کمک شده است.

به گزارش صبح الوند، مهدی فضلی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه 415 خانوار به‌صورت دائمی، موقت و موردی تحت پوشش این انجمن هستند ، اظهار کرد: 1200 مورد معرفی مددجویان و خانواده‌های آنان به مراکزحمایتی، خدماتی، درمانی، مصاحبه، مشاوره، مددکاری، بازدید از منزل مددحجویان و تشکیل پرونده در 6 ماهه نخست امسال صورت گرفته است. 

فضلی خاطرنشان کرد: 960 میلیون ریال کمک در قالب مستمری، دائم و کمک‌های موردی، قبوض آب و برق و گاز، کمک هزینه‌های ایاب ذهاب، تحصیلی، درمانی، کفن و دفن برای مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش آنان انجام شده است.

وی یادآور شد: همچنین 350 میلیون ریال در قالب سبد مواد غذایی و پروتئینی، لوازم ضروری منزل، البسه و پوشاک، جهیزیه و تأسیسات ساختمانی به مددجویان کمک شده است.

فضلی با بیان اینکه 165 میلیون ریال در قالب نقدی و غیر نقدی به زندان مرکزی، اردوگاه کار درمانی، کانون اصلاح و تربیت و بازداشتگاه هزینه شده است، افزود: در ماه رمضان امسال 7 نوبت مراسم ضیافت افطاری بابیش از 177 میلیون ریال برای مددجویان و خانواده های تحت پوشش آنان برگزار شد.

وی با تأکید بر اینکه طی6 ماهه امسال 8 نفر از محکومین مالی با کمک 506 میلیون ریالی از سوی این انجمن از حبس آزاد شدند، ادامه داد: همچنین  160 میلیون ريال در راستای ثبت نام تحصیلی، تهیه و توزیع لوازم التحریر، کتب درسی و پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی 170 نفر از فرزندان دانش آموز و دانشجوی خانواده‌های مددجویان تحت پوشش انجمن هزینه شده است.

فضلی تصریح کرد: برگزاری 6 دوره آموزشی با سرفصل‌های« شیوه تربیتی فرزندان با تفکیک جنسیتی و مقاطع سنی، عفاف و حجاب، مهارت ایجاد نشاط در زندگی و هنر شاد زیستن، مسائل قضایی اعم از حقوقی و کیفری و خانواده، اصول تغذیه، لزوم رعایت بهداشت فردی و جمعی» برای 580 نفر از خانواده‌های مددجویان تحت پوشش انجمن از جمله عملکردهاست.

وی برگزاری مراسم گرامیداشت پنجم خرداد و روز نسیم مهر را از جمله اقدامات انجمن حمایت از زندانیان عنوان و اعلام کرد: بیش از یک میلیارد و 250 میلیون ریال از ادارات، نهادها و خیرین مرتبط با انجمن به صورت مراجعات حضوری  و در قالب " جشن حمایت"  جمع‌آوری شده بود
انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان