اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. مهر 1396 - 23:06   |   کد مطلب: 26910
رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی همدان:
سیب‌زمینی‌کاران تاریخ برداشت را رعایت کنند
رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی همدان با تأکید بر اینکه سیب‌زمینی‌کاران تاریخ برداشت را رعایت کنند، گفت: هیچ گزارشی از خسارات سرمازدگی بخش کشاورزی بر اثر افت دما در روزهای گذشته دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش صبح الوند، احد ظفری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: خوشبختانه با افت دما در روزهای اخیر هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر خسارت وارد بر بخش کشاورزی استان دریافت نکردیم و بر اساس اطلاعات هواشناسی پیش‌بینی می‌شود در فصول پاییز و زمستان بارش‌های خوبی برای این بخش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه احتمال افت دما و تجربه دمای زیر صفر در فصل پاییز برای استان همدان وجود دارد بنابراین از سیب‌زمینی‌کاران و چغندرکاران می‌خواهیم محصولات خود را به موقع برداشت کنند و آن   را به تأخیر نیندازند.

ظفری در بخش دیگری از سخنانش به کشت محصولات پاییزه مانند گندم، جو و کلزا اشاره کرد و و از کشاورزان خواست تاریخ کشت را رعایت کنند و کشت محصولات پاییزه را زودتر انجام دهند تا با بهره‌گیری از بارندگی‌های پاییزی مقاومتشان در مقابل سرمای زمستان بیشتر شود.

وی با تأکید بر اینکه در دو ماه گذشته هیچ‌گونه گزارش خسارتی از کشاورزان نداشته‌ایم، اظهار کرد: در جلسات کارگروه بحران مدیریت و نشستی که همکاران سازمان جهادکشاورزی در اداره‌کل هواشناسی دارند، کلیه اطلاعات به صورت نامه مکتوب در اختیار مدیریت شهرستان‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان