اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. مهر 1396 - 20:29   |   کد مطلب: 26733
مدیر منطقه 3 شهرداری همدان با اشاره به اینکه تعریض بلوار فرودگاه نیازمند عقب‌‎نشینی دو کارخانه کیوان و خوش‌نوش است، گفت: در صورتی‌که این دو کارخانه عقب‌نشینی کنند فاز اول تعریض بلوار فرودگاه اجرایی می‌شود.

به گزارش صبح الوند، رحیم الوندی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: تا کنون 2.5 میلیارد تومان برای تملک دو کارخانه هزینه شده و برای تعریض بلوار فرودگاه همدان به 6 تا 7 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه کل مسیر بلوار فرودگاه 2.5 کیلومتر است، یادآور شد: با این 2 کارخانه برای عقب‌نشینی وارد مذاکره شده و توافق شده است و بسیاری از تملکات در این مسیر صورت گرفته و در صورتی‌که این 2 کارخانه عقب‌نشینی کنند از میدان فرودگاه تا گمرک را می‌توانیم جدول‌گذاری و تعریض را انجام دهیم.

الوندی با تأکید بر اینکه این منطقه بیش از سایر مناطق همدان آسفالت‌ریزی داشته است، افزود: بیش از 60 درصد کوچه‌ها و خیابان‌های شهرک مدنی، خیابان‌های کوی جنت و خضر آسفالت شده که بی‌سابقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه آسفالت بلوار خوزستان تا میدان امام حسین(ع) در دستور کار این منطقه قرار دارد، اظهار کرد: از سال گذشته تا کنون 600 میلیون تومان هزینه در راستای اصلاح هندسی و مسیر دسترسی، جدول‌گذاری و واکاری فضای سبز میدان امام حسین(ع) هزینه شده است.

مدیر منطقه 3 شهرداری همدان درباره عملیات آسفالت‌ریزی بلوار امام خمینی(ره) تا شهرک اندیشه، ادامه داد: در این پروژه 4 تا 5 هزار تن آسفالت نیاز دارد و در حال حاضر عملیات آسفالت‌ریزی در حال اجراست به طوریکه نیمی از مسیر انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه شهروندان باید در اجرای پروژه‌های شهرداری صبر و بردباری داشته باشند، خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت بلوار امام خمینی(ره) از ابتدای پل فرهنگیان تا زمین شهری تا هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان