اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. شهريور 1396 - 17:01   |   کد مطلب: 26686
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: بخش دوم کارخانه ذوب‌آهن ملایر در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود

به گزارش صبح الوند، محمد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه ضمن بازدید از کارخانه ذوب‌آهن ملایر، در نشستی به بررسی وضعیت راه‌اندازی بخش دوم این کارخانه پرداختیم، اظهار کرد: گفت‌وگو پیرامون تعمیرات برخی دستگاه‌های موجود و آماده‌سازی تجهیزات لازم برای راه‌اندازی فاز دوم این کارخانه از محورهای مهم این بازدید بود.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در مجلس ششم برای راه‌اندازی این واحد عظیم صنعتی و مغفول ماندن این ظرفیت قابل اتکای اشتغال پایدار در سال‌های اخیر، راه‌اندازی کامل این کارخانه را از اولویت‌های کاری خود از اسفند ۹۴ اعلام کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس احداث همزمان ذوب‌آهن ملایر، سدکلان و خط راه‌آهن ملایر را راهبردی برای رونق و توسعه اقتصادی ملایر در مجلس ششم عنوان و ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، این چرخه ارزشمند بستر اشتغالزایی قابل توجهی را فراهم کند.

وی جلسات مستمر با مدیران‌عامل بانک‌های کشور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در ماه‌های نخست سال ۹۵ و استمهال از بانک‌ها برای بازپرداخت تسهیلات اعطایی به ذوب‌آهن ملایر را در به سرانجام رسیدن اقدامات صورت گرفته مهم دانست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان