اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. شهريور 1396 - 22:38   |   کد مطلب: 26682
فرماندار همدان با بیان اینکه به طور متوسط هر ماه برای 300 نفر اشتغالزایی شده است، گفت: امیدواریم بنا به رویکردهای خوب دولت یازدهم که مهمترین آن اشتغالزایی است، برای تحقق سهمیه‌ اختصاص یافته به استان، گام‌های خوبی برداریم.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا, ، علی تعالی چهارشنبه 29 شهریور در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان همدان، با بیان اینکه با برنامه‌ریزی می‌توان تعداد زیادی از جوانان را وارد چرخه اشتغال کرد، افزود: برای امسال 6 هزار نفر تعهد اشتغال شهرستان همدان است.

وی خاطرنشان کرد: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با حضور استاندار همدان منعقد شده، دولت 5 استان را به عنوان پایلوت برای برخی تولیدی‌ها در سطح شهرستان‌ها به ویژه مناطق روستایی درنظر گرفته است که همدان به علت پایین بودن نرخ بیکاری حذف شده بود اما با پیگیری‌های انجام شده این استان نیز پایلوت شد.

تعالی با بیان اینکه امیدواریم از امکانات و تسهیلاتی که دولت فراهم کرده، به نحو مطلوبی در راستای اشتغالزایی استفاده کنیم، به بهتر شدن روند دریافت و صدور مجوزها و پرداخت تسهیلات اشاره و تصریح کرد: می‌طلبد بانک‌ها در زمینه ضمانت‌ها سخت‌گیری کمتری داشته باشند.

وی ادامه داد: با وجود گله‌مندی‌هایی که از بانک‌ها در مرکز می‌شود، بهترین همکاری را در استان بانک‌های همدان در سرمایه‌گذاری و اشتغال دارند.

فرماندار همدان با بیان اینکه به شدت سطح گلخانه‌ها در استان همدان باید افزایش یابد، یادآور شد: یکی از رویکردهای دولت با شرایط اقلیمی موجود، افزایش گلخانه‌هاست بنابراین بانک‌ها در این زمینه مساعدت کنند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان