اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. شهريور 1396 - 20:34   |   کد مطلب: 26665
مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل‌ونقل بار و کالای همدان خبر داد
ثبت‌نام 600 تاکسی برای سرویس مدارس در شهر همدان
مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل‌ونقل بار و کالای همدان از ثبت‌نام 600 تاکسی برای سرویس مدارس در شهر همدان خبر داد.
تاکسی مدارس

به گزارش صبح الوند، مهران حاجیان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به اینکه نرخ ثبت‌نام سرویس مدارس در مهر و آبان افزایش می‌یابد، اظهار کرد: میزان ثبت‌نام سرویس مدارس نسبت به سال گذشته افزایش 50 درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: امسال به علت راه‌اندازی سامانه، روند ثبت‌نام سرویس مدارس تسهیل شده و هزینه‌های دریافت برچسب برای رانندگان کاهش یافته است.

حاجیان عنوان کرد: نرخ مسیرهای سفر تا 3 کیلومتر برای سرویس مدارس 70 هزار تومان، مسیرهای 3 تا 7 کیلومتر 85 هزار تومان و مسیرهای بالای 7 کیلومتر 95 هزار تومان درنظر گرفته شده است که در صورت تأیید نهایی کمیسیون تطبیق اعلام رسمی خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه رانندگان فاقد معاینه فنی نمی‌توانند برچسب سرویس مدارس دریافت کنند، افزود: خط قرمز تاکسیرانی و پلیس راه نداشتن معاینه فنی است به ویژه در خودروهای دوگانه‌سوز حتما باید تأیید معاینه فنی هیدرواستاتیک را داشته باشد.

مدیر معاونت تاکسیرانی همدان یادآور شد: سرویس مدارس فقط باید در اختیار دانش‌آموزان باشد و حق مسافرکشی در معابر و خطوط را ندارد.

وی با اشاره به اتمام مهلت دریافت مجوز فعالیت شرکت‌های تاکسی هوشمند، خاطرنشان کرد: هفته گذشته 8 شرکت درخواست خود را به سازمان تاکسیرانی اعلام کردند و فردا مزایده برای این شرکت‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان