اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. شهريور 1396 - 22:39   |   کد مطلب: 26611
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان از تهیه مستند فاخر حدیث سرو با موضوع مرحوم آیت الله آقا‌نجفی در همدان خبر داد و گفت: نصب سردیس و یا لوح نبشته‌ای در مورد این شخصیت گرانقدر در بلوار آیت الله نجفی همدان ضرورت دارد که باید در کمیته فنی بررسی شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم, محمد ابراهیم الهی تبار ظهر امروز در در ستاد استانی کنگره ملی مفسر قرآن حضرت آیت‌الله آقانجفی همدانی(ره) اظهار داشت: همدان از سه سال گذشته معرفی و بزرگداشت مفاخر، مشاهیر و بزرگان استان را آغاز کرده است و بر این اساس هر سال تجلیل از شخصیت های برجسته استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت برای مرحوم آیت الله آقا نجفی همدانی زا چند سال اخیر مطرح شده بود که امسال در برنامه‌ریزی مدونی، کنگره ملی این شخصیت بزرگ در راستای معرفی ایشان، تفاسیر وی و تألیفاتی که داشتند به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

الهی تبار تصریح کرد: بدین منظور شورای اجرایی همایش با محوریت آیت آلله محمدی، نماینده ولی فقیه در همدان شکل گرفته و ستاد اجرایی نیز در حوزه سیاسی استانداری برگزار می‌شود.

برای این کنگره کمیته‌های شش گانه شامل؛ تبلیغات، روابط عمومی و اطلاع رسانی، فنی و پشتیبانی، جانبی، علمی و غیره ایجاد شده و در حال برنامه ‌ریزی هستند که باید در هفته جاری برنامه‌های خود را با ذکر فعالیت، ارگان اجرا کننده و زمانبندی به دبیرخانه ارسال کنند.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان گفت: در شب برگزاری کنگره بزرگداشت آیت‌الله نجفی همدانی نیز مراسمی مردمی در مسجد کولانج با حضور اقشار مختلف مردم در بزرگداشت این عالم و مفسر بزرگ قرآن برگزار می‌شود، برای تندیس نیز سنگواره و کتیبه‌ای با تصویر ایشان رونمایی می‌شود.

الهی تبار با تأکید بر اینکه تولید محتوا باید اصولی و فاخر انجام شود گفت: در این بخش نباید هیچ خستی به خرج داده شود ضمن اینکه اطلاع رسانی از سوی رسانه های استان موضوع مهمی است که باید به صورت گسترده انجام گیرد.

وی با بیان اینکه ساخت تندیس و یا سردیسی از مرحوم آقا نجفی در بلوار آیت الله نجفی همدان مورد بررسی قرار گیرد تصریح کرد: اطلاع‌رسانی از رسانه ملی در 2 مرحله برای برگزاری این کنگره ملی حائز اهمیت است علاوه بر این پخش مستقیم مراسم کنگره از رسانه ملی مورد توجه این کمیته قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان