اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. شهريور 1396 - 23:10   |   کد مطلب: 26475
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان‌همدان گفت: استقبال مردم استان‌همدان از ورزش همگانی نسبت به میانگین کشوری بالاتر است.

به گزارش صبح الوند، هادی سبزواری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گسترش امکانات ورزش همگانی در همدان اظهار داشت: بر اساس اقدام صورت گرفته، استفاده از سالن‌های ورزشی تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان همه‌روزه از ساعت ۵ تا ۸ صبح به‌صورت رایگان در اختیار آحاد مردم قرارگرفته و با اعزام مربی توانسته‌ایم ورزش همگانی را به‌خوبی در سالن‌ها در ساعت اولیه صبح ترویج دهیم.

وی افزود: ابتکار استان‌همدان در رایگان شدن سالن‌های ورزشی برای انجام نرمش ورزش صبحگاهی الگوی کشوری شده کمااینکه در این راه شهرداری همدان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان یک سالن به‌طور رایگان و دانشگاه علوم پزشکی همدان ۲ سالن به‌طور رایگان در اختیار این طرح قرار داده‌اند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان‌همدان بابیان اینکه ورزش همگانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بیان کرد: با توجه به اینکه سالن‌ها به‌طور رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد برای حفظ سلامتی و پایین آوردن هزینه درمان و استرس‌ها و داشتن یک زندگی سالم باید با هر سن و سالی در ورزش همگانی حضور پیدا کرد.

سبزواری عنوان کرد: ورزش همگانی نیاز به ثبت‌نام و برنامه خاصی ندارد و همه می‌توانند در آن حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به آمار ورزشکاران سازمان‌یافته بیمه‌شده هیئت ورزش‌های همگانی استان‌همدان بیان کرد: نزدیک به ۱۳ هزار بیمه‌شده ورزشی در هیئت ورزش‌های همگانی استان‌همدان فعالیت دارند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان‌همدان عنوان کرد: با تمام توان و پتانسیل به دنبال افزایش این آمار در سال جاری و سال‌های آینده هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان