اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. مرداد 1396 - 23:41   |   کد مطلب: 26338
امام جمعه ملایربا بیان اینکه وحدت و همدلی مردم و مسئولان برای حل مشکلات کشوری امری ضروری‌است، گفت: اقتصاد کشور با تکیه به توانمندی‌های داخلی تقویت می‌شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم،  حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری بعد از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان اظهار داشت: اگر ما بتوانیم اندوخته‌ها و توانمندی‌های داخلی کشور را به رخ دشمنان بکشانیم و اقتصاد مقاومتی و اقدام و‌ عمل را سرلوحه کار‌های خود قرار دهیم این خود تحقق شعار مرگ بر آمریکاست.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق شعار امسال نه تنها مسئولان بلکه دانشگاهیان و نخبگان جامعه نیز باید ایده و راهکار‌های مطلوب را به کار گیرند گفت: بزرگترین شعار "مرگ بر آمریکا " تقویت و پویایی اقتصاد کشور است.

امام‌جمعه ملایر با تاکید به آموختن درس دشمن شناسی از مکتب امام جواد(ع) گفت: در راستای شناخت دشمن و‌تکیه به داشته‌های داخلی کشور است که می‌توانیم اقتصاد کشور را تقویت کنیم.

برقراری بی‌نیازی از بیکانگان و تکیه به توانمندی‌های داخلی را مهمترین اصل در تقویت اقتصاد کشور دانست و افزود: بی‌نیازی از بیگانگان به معنی تعامل نداشتن با دنیا نیست بلکه تعامل گسترده با جهان و حمایت و تقویت از دولت در راستای استکبار ستیزی است و اگر انتقادی نیز هست باید کارشناسانه ‌و ‌دلسوزانه باشد.

امام‌جمعه ملایر با اشاره به اینکه در تمام دنیا مشکلات عدیده‌ای وجود دارد و تنها مختص کشور ما نیست اظهار داشت: با همت، وحدت، ارائه ایده‌های پخته و‌کارشناسانه می‌شود مشکلات را یکی پس از دیگری مرتفع کرد.

وی خطاب به مسئولان و جوانان که به دنبال راحتی زندگی در دنیا هستند نیز گفت: خداوند متعال راحتی دنیا را در دل سختی‌ها قرار داده است و ضروریست برای رسیدن به راحتی در دنیای واپسین عمل به وظیفه را در اولویت کار‌های خود قرار دهیم .

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان