اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. مرداد 1396 - 23:15   |   کد مطلب: 26291
مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان از بهره برداری ۹ پروژه طرح برکت همزمان با بازگشایی مدارس در استان همدان خبرداد.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر, فرزاد تیموری ظهر شنبه در دیدار مدیر آموزش و پرورش و جمعی از کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: بهسازی تاسیسات گرمایشی در اولویت کاری قرار دارد و اعتبارات اجرای تاسیسات از منابع ملی تامین می شود.

وی بااشاره به اینکه خرید ۲۶۰۰ دستگاه بخاری در دستور کار قرار دارد و امسال مصرف نفت در مدارس را به حداقل خواهیم رساند، گفت: ۹ پروژه طرح برکت همزمان با بازگشایی مدارس در استان همدان بهره برداری و طی هفته دولت ۲۵۰ پروژه گرمایشی مدارس افتتاح خواهد شد.

تیموری به خرید تجهیزات اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود منابع و اعتبارات تا حد توان تجهیزات خریداری و در اختیار شهرستان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ۴۰ هزار مترمربع ایزوگام در این فصل بین مدارس در حال توزیع است، افزود: تعمیرات مدارس نیز در این فصل ادامه خواهد داشت.

تیموری عنوان کرد: براساس بررسی ها ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های نیمه‌تمام و تعمیر و تجهیز مدارس مورد نیاز است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار نیز گفت: عمده مشکل شهرستان بهار کمبود فضای آموزشی در شهرک فرهنگیان بهار است و با توجه به اینکه مسکن مهر ۳۲۰ واحدی نیز در این مکان ساخته شده احداث فضای آموزشی امری ضروری است.

یوسف سعیدی اضافه کرد: ساخت یک باب مدرسه خیری ۴ کلاسه در روستای زاغه آغاز شده تا مشکل این روستا حل شود.

وی خبر داد: پروژه خیری زنده یاد حاج رجبعلی علیگلی نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در حال ساخت است که امیدواریم تا ماههای آینده به بهره برداری برسد.

وی عنوان کرد: در شهر صالح آباد نیز ۲ آموزشگاه نیاز به تخریب و باز سازی دارد که باید تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

سعیدی عنوان کرد: آموزش و پرورش شهرستان بهار فاقد ساختمان اداری است و از محل خیرین اجرای این پروژه نیز آغاز خواهد شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان