اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. مرداد 1396 - 23:08   |   کد مطلب: 26289
مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان:
۵۷۷ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان همدان فعال است
مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان گفت: ۵۷۷ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان همدان فعال است.

به گزارش صبح الوند، هادی فیض منش در گفتگو با مهر با بیان اینکه در هفته جهانی مسجد از ۳۰ مرداد تا ۵۵ شهریور برنامه های متنوعی در استان همدان برگزار می‌شود، گفت: اجرای دوره آموزشی اندیشه‌های آسمانی برای ۵۶ نفر از هنرمندان مسجدی از جمله این برنامه ها است.

وی بازدید از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و افتتاح طرح تفسیر کوتاه با محوریت جزء ۵ با اجرای ۴۰ مرکز در استان را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: اهداء قرآن و تابلو تلاوت نور به مساجد و مراکز تلاوت نور، افتتاح یک باب خانه نور و برگزاری اردوی درون استانی در کانونهای مساجد از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

فیض منش برگزاری ویژه برنامه روز جهانی مسجد و مسابقات فرهنگی از جمله کتابخوانی و نقاشی با موضوع مسجد در کانونهای  مساجد همدان را از دیگر برنامه ها ذکر کرد و بااشاره به غبار روبی مساجد توسط اعضای کانونهای مساجد، گفت: ۵۷۷ کانون فرهنگی و هنری، ۲۴ کانون تخصصی، ۱۷ کانون معین، ۵ کانون دانشگاهی، ۱۵ کانون مصلی و ۸ کانون دیجیتال در سراسر استان همدان فعال هستند.

مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان از فعالیت ۴۱ خانه نور و ۷۰۸ مرکز طرح تلاوت نور در استان همدان خبر داد و گفت: ۲۹۳ کتابخانه مخزن دار و ۱۹۱ کتابخانه باز  در سراسر استان در حال فعالیت است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان