اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. مرداد 1396 - 22:25   |   کد مطلب: 26243
رئیس فدراسیون اسکیت کشور گفت: با توجه به پتانسیل بالای اسکیت همدان و توسعه زیرساخت‌های این استان‌، همدان شایسته برگزاری میزبانی مسابقات قهرمانی اسکیت کشور است.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، بهمن محمدرضایی بعداز ظهر سه شنبه در مجمع سالیانه هیئت اسکیت استان‌همدان با اشاره به پیشرفت روزافزون اسکیت استان‌همدان اظهار داشت: اسکیت استان‌همدان درگذشته تنها در یک‌رشته فعال بوده اما در حال حاضر در ۴ رشته فعال است و به‌زودی در ۶ رشته فعال خواهد شد.

وی افزود: افزایش زیرساختهای رشته اسکیت در همدان ضروری بوده و باید بر سرانه فضای اسکیت استان همدان افزوده شود.

محمدرضایی تاکید کرد: همچنین آمار ورزشکاران سازمان‌یافته این رشته باید به یک هزار نفر تا پایان سال برسد.

رئیس فدراسیون اسکیت بابیان اینکه یکی از اهداف مهم هیئت اسکیت همدان باید افزایش آمار ورزشکاران ساماندهی شده این رشته در همدان باشد، گفت: به دنبال آنیم تا یکی از میزبانی‌های قهرمانی کشور را به همدان بدهیم.

محمدرضایی عنوان کرد: خانه اسکیت همدان با بهره‌برداری از کف‌پوش استاندارد آن، سبب تسریع پیشرفت این رشته در استان می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان نیز در این جلسه بابیان اینکه طی ۳ سال گذشته، قدم‌های مثبت و مؤثری در راستای توسعه کمی و کیفی رشته اسکیت برداشته‌شده است، بیان کرد: توسعه رشته‌ ورزشی اسکیت، توسعه هیئت‌های ورزشی در شهرستان‌ها، توسعه زیرساخت‌ها، تقویت کادر اجرایی در مرکز استان‌ و شهرستان‌ها، میزبانی مسابقات، حضور ورزشکاران این رشته در رقابت‌های کشوری و ملی از اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است.

رسول منعم افزود: شاهد تحولات عظیم در این رشته ورزشی هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌های دستگاه ورزش استان‌همدان در سال ۹۶ گفت: ازجمله سیاست‌ها و برنامه‌های ورزش استان تشکیل کمیته مستعدین و حضور در المپیک ۲۰۱۸ جاکارتا است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان عنوان کرد: همچنین گرفتن میزبانی رخدادهای مختلف، میزبانی اردوهای تیم ملی، توجه به ارتقا در سطح دانش، حضور فعال تیم‌های ورزشی در لیگ‌های کشوری و توجه به ارتقا جایگاه ورزش در جامعه ازجمله سیاست‌های دستگاه ورزش استان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان