اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. مرداد 1396 - 23:40   |   کد مطلب: 26240
مدیر اداره ورزش و جوانان اسدآباد خبر داد
افتتاح استخر شنای بانوان اسدآباد تا پایان امسال
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره‌برداری استخر شنای بانوان این شهرستان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، مهدی صمدپناهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه استخر شنای بانوان اسدآباد از طرح‌های عمرانی استان است که یک میلیارد تومان اعتبار از ماده 27 مالیات بر ارزش افزوده دارد و در صورت تخصیص تا پایان سال این طرح به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به استخر شنای آزادی شهر اسدآباد نیز گفت: این پروژه به عنوان یکی از طرح‌های ملی دارای 58 درصد پیشرفت است که در سفر معاون اول ریاست جمهوری 2 میلیارد تومان برای این طرح مصوب شده و در صورت تخصیص این پروژه نیز به عنوان یکی از طرح‌های ملی پس از 20 سال افتتاح خواهد شد.

صمدپناهی در ادامه از وجود 30 هیئت ورزشی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر 1200 ورزشکار سازمان‌یافته در این شهرستان فعالیت دارند که از این تعداد، 300 نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی همچنین با بیان اینکه برای داشتن لیگ کشوری در والیبال نیازمند اسپانسر هستیم، تصریح کرد: در صورت وجود اسپانسر، اداره ورزش و جوانان شهرستان حمایت‌های لازم را از آنان به عمل خواهد آورد.

صمدپناهی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا کنون ورزشکاران اسدآبادی در رشته‌های مختلف ورزشی مدال‌های خوبی برای شهرستان به ارمغان آورده‌اند.

وی 2 مدال طلا در مسابقات قهرمانی کشتی استان، 2 مدال طلا و نقره در مسابقات کشتی پیشکسوتان استان، 3 مدال طلا و 2 مدال نقره و یک برنز در مسابقات کشتی آموزشگاه‌های کشوری، 3 مقام سوم کاراته در مسابقات قهرمانی کشوری و یک مدال نقره شطرنج  و رتبه اول در این رشته را از جمله مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران اسدآبادی از ابتدای سال تا کنون عنوان کرد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان