اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. مرداد 1396 - 23:03   |   کد مطلب: 26226
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان همدان:
دومین مراسم بزرگداشت زنان مجاهد مسلمان همدان برگزار می‌شود
دومین مراسم بزرگداشت زنان مجاهد مسلمان همدان با عنوان "لشگر فرشتگان" به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با حضور سردار آزادی برگزار می‌شود.
دومین مراسم بزرگداشت زنان مجاهد مسلمان همدان برگزار می‌شود

به گزارش صبح الوند،  محمدصالح جباری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: طرح "لشگر فرشتگان" ویژه دانش‌آموزان دختر عضو اتحادیه‌های اتجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است با هدف بزرگداشت زنان مجاهد مسلمان همدان برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه طرح سرگذشت پژوهی شهدا در بخش برداران با عنوان "همکلاسی آسمانی"  و در بخش دختران با عنوان "لشگر فرشتگان" برنامه‌ریزی و نامه گذاری شده است، افزود: "لشگر فرشتگان" با هدف معرفی زنان مجاهد مسلمان و ارائه الگو به دختران به صورت سراسری اجرا می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان گفت: دختران دانش‎آموز عضو اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان در این طرح تعدادی از زنان مجاهد مبارز مسلمان را شناسایی کرده و پیرامون زندگی آنها تحقیقات و مصاحبه‎هایی را انجام می‎دهند.

ویبا اشاره به اینکه 10 شخصیت زن مجاهد مسلمان همدانی برای انجام این طرح در نظر گرفته شدند، تصریح کرد: دومین مراسم بزرگداشت زنان مجاهد مسلمان همدان چهارشنبه 25 مردادماه از ساعت 10 تا 12 ظهر با سخنرانی سردار عبدالرضا آزادی در سالن اجتماعات باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار می‌شود.

جباری بیان کرد: در این مراسم علاوه بر تجلیل و بزرگداشت بانو پروانه چراغ نوروزی همسر سرلشگر پاسدار شهید حاج حسین همدانی، از بانوان اشرف السادات فاضلیان، ترابیان، طالبیان، الوندی، حمزه‌لوئی و همچنین تعدادی از همسران شهدای مدافع حرم همدان نیز تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان