اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. مرداد 1396 - 23:51   |   کد مطلب: 26225
نشست نظرسنجی و روابط عمومی برتر با حضور مدیران روابط عمومی‌های ادارات و سازمان‌های استان همدان برگزار شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، صبح امروز نشست نظرسنجی و روابط عمومی برتر در جهاد دانشگاهی واحد همدان با حضور 80 نفر از مدیران روابط عمومی ادارات و سازمان‌های استان برگزار شد.

در این نشست رئیس جهاد دانشگاهی همدان با اشاره به اینکه اطلاعات و ارتباطات در دنیای کنونی از اهمیت بالایی برخوردار هستند، اظهار داشت: یکی از عناصر بسیار مهم در رشد و توسعه هر سازمان، جامعه و کشوری گردش آزاد اطلاعات است.

وی با بیان اینکه از معیارهای در نظر گرفته شده برای توسعه جامعه گردش اطلاعات هستند، افزود: اگر این اطلاعات به صورت دقیق و صحیح در اختیار افراد قرار گیرد سبب ارتقای جامعه می‌شود.

اکبر اسدی با تأکید بر اینکه روابط عمومی‌ها نقش بی‌بدیلی در ادارات و سازمان‌ها دارند، تصریح کرد: زبان گویای اداره یا سازمانی روابط عمومی است.

رئیس جهاد دانشگاهی همدان با اشاره به اینکه وظیفه روابط عمومی بسیار خطیر است، بیان کرد: ضمن اینکه مسئولان روابط عمومی باید مورد اعتماد مدیران سازمان مربوطه قرار گیرند باید بتوانند دستاوردها و پتانسیل موجود در آن سازمان را انتقال و اطلاع دهند.

اسدی با بیان اینکه گردش آزاد اطلاعات سازمان یا ادارات هر چه دقیق و سریع‌تر سبب رشد و تعالی سازمان مربوطه می‌شود، تأکید کرد: بهترین و مهم‌ترین سرمایه هر سازمانی اطلاعات موثق و دقیق آن سازمان است.

وی با تأکید بر اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد پیش رو رسالت خطیری را به عهده دارد، عنوان کرد: در هر زمان که نیاز بوده است این نهاد ورود نموده و اقدام کرده است.

رئیس جهاد دانشگاهی همدان اظهار داشت: افکار سنجی دانشجویان ایران با حمایت جهاد دانشگاهی، خلاقیت افراد جهادگر و با پشتوانه دانشجویان کم‌توقع و اکتیو به وجود آمده است.

رئیس مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران با بیان اینکه دارای سه نوع روابط عمومی هستیم، افزود: روابط عمومی سودمحور، بحران  و روابط عمومی تبلیغی سه نوع روابط عمومی هستند.

محمد آقاسی با اشاره به اینکه ما در یک جامعه پرمسئله‌ای زندگی می‌کنیم، تأکید کرد: بایستی به سمت روابط عمومی تعاملی پیش برویم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان