اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. مرداد 1396 - 8:52   |   کد مطلب: 26223
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات همدان گفت: مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در ۲۵ نقطه از استان همدان برگزار می‌شود.
مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام سید محمد‌حسن فاضلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به برگزاری ‌مراسم هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر همدان اظهار داشت: این 2 شهید بزرگوار ذوب در انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، خدمت به محرومان و مستضعفان بودند.

وی افزود: رفتار شهیدان رجایی و باهنر در حوزه‌های یاد شده سرمشقی است تا کارگزاران نظام در انجام فرامین ولی‌فقیه زمان، در خدمت به مردم و محرومان و در قول و عمل به سیره شهیدان رجائی و باهنر رفتار کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر به دلیل بررسی خیانت منافقین و ترور 17 هزار شهید در کشور به‌ویژه  شهداء دولت باید با مشارکت مردم هرچه با شکوه و آبرومندانه برگزار شود.

این مسئول با بیان اینکه مراسم شهدای دولت همزمان با هشتم شهریور در 9 شهرستان استان همدان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه با هدف تبیین دیدگاه‌های شهید رجائی و باهنر در 25 نقطه از استان در مصلاهای نماز جمعه، حلقه‌های صالحین بسیج، مساجد، هیئات مذهبی،  نشریات استان و شبکه استانی صدا وسیما انجام برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان