اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. مرداد 1396 - 23:44   |   کد مطلب: 26220
نایب‌رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان‌همدان اعلام کرد:
شرکت ۲۰۰ نفر از بانوان استان همدان در همایش بزرگ یوگا
نایب‌رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان‌همدان گفت: همایش بزرگ یوگای بانوان با شرکت ۲۰۰ نفر در همدان برگزار شد.

به گزارش صبح الوند، مریم روحی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری همایش بزرگ یوگا در همدان اظهار داشت: این همایش با حضور ۲۰۰ نفر از بانوان ورزشکار همدانی انجام و حرکات تخصصی یوگا به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: در این مراسم بانوان ورزشکار به انجام حرکات یوگا پرداختند و رده‌های سنی پایه نیز حرکات نمایشی برگزار کردند.

نایب‌رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان‌همدان گفت: سالانه بیش از ۲۰ برنامه متنوع یوگا در استان‌همدان برگزار می‌شود که استقبال خوبی از سوی بانوان را شاهد هستیم.

روحی عنوان کرد: هدف از برگزاری این همایش ایجاد شورونشاط در بین بانوان، ترویج ورزش یوگا در بین بانوان و ایجاد بسترهای لازم برای تشویق بانوان و در رده‌های سنی پایه به ورزش بوده است.

وی با اشاره به فعالیت بانوان و استفاده از تجهیزات ورزشی نصب‌شده در پارک‌های همدان بیان کرد: نصب تجهیزات ورزشی در پارک‌ها با استقبال خوب بانوان همراه شده است.

نایب‌رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان‌همدان همچنین عنوان کرد: تاکنون ۲۲ ایستگاه صبحگاهی در همدان و ۲۵ ایستگاه صبحگاهی در شهرستان‌ها و ۴ ایستگاه عصرگاهی برای این قشر ورزشکار ایجادشده است.

روحی با اشاره به مربیان ورزش صبحگاهی گفت: ۳۰ مربی ورزش صبحگاهی در همدان فعال هستند که از این تعداد ۲۲ نفر به‌صورت ثابت و فعال کار برگزاری و آموزش در ایستگاه‌های صبحگاهی را بر عهده‌دارند.

وی یادآور شد: با برگزاری ۳۰ کلاس مربیگری در سال گذشته در رشته‌هایی نظیر پیلاتس، آمادگی جسمانی، دانش‌افزایی و ارتقا سطح یوگا، ورزش‌های آبی، پرتوا، طناب‌کشی، ایروبیک و سایر رشته‌های زیرمجموعه به تعداد ورزشکاران اضافه‌شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان