اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. مرداد 1396 - 20:21   |   کد مطلب: 26184
مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان با اشاره به اینکه ۲۰۹ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی استان همدان خریداری شده است، گفت: در مجموع ۳۵۶ هزار تن گندم در سطح استان همدان خریداری شده است.
مدیر سازمان تعاون روستایی همدان

به گزارش صبح الوند، رضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به اینکه 356 هزار تن گندم در استان همدان خریداری شده است اظهار داشت: گندم کشاورزان در استان همدان کیلویی 13 هزار ریال خریداری می‌شود.

وی با بیان اینکه از 356 هزار تن گندم خریداری شده در استان همدان 209 هزار تن توسط شبکه تعاون روستایی خریداری شده است، افزود: بیش از 58 درصد میزان گندم در استان توسط شبکه تعاون روستایی خریداری شده است.

عباسی با تأکید بر اینکه 493 میلیارد تومان ارزش گندم خریداری شده در استان همدان است، تصریح کرد: این میزان هزینه به صورت متمرکز توسط بانک کشاورزی به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان با اشاره به اینکه نزدیک به 50 درصد بهای گندم کشاورزان تا روزهای آینده پرداخت می‌شود، بیان کرد: در خوزستان به دلیل اینکه برداشت گندم نسبت به سایر استان‌ها زودتر انجام می‌شود بیشترین نقدینگی توسط این استان برداشت شده است.

عباسی با بیان اینکه در سال گذشته 540 هزار تن گندم از کشاورزان استان همدان خریداری شد، تأکید کرد: امسال میزان پیش‌بینی خرید تا 350 تن هزار تن بود که از دلایل کاهش برداشت کمبود بارش در اردیبهشت‌ماه بوده است.

وی با تأکید بر اینکه عمده کشت گندم در مزارع دیم است، اظهار داشت: امسال تولید و میزان برداشت گندم در مزارع دیمی 30 الی 40 درصد کاهش داشت.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان تأکید کرد: بیش از 8 میلیون و 365 هزار تن گندم در سطح کشور خریداری شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان