اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. مرداد 1396 - 23:58   |   کد مطلب: 26157
رئیس هیأت جودو در استان همدان گفت: همدان یکی از پایگاه‌های اصلی رشته ورزشی جودو در کشور به شمار مي‌رود.
رئیس هیات جودو استان همدان

به گزارش صبح الوند، جلال نصرپور فتراکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه این استان با برخورداری از برترین جودوکاران رده‌های سنی مختلف هم اکنون به عنوان قطب جودو کشور به‌ خصوص در بخش بانوان مطرح است، اظهار داشت: هم اکنون بیش از یک‌هزار جودوکار به صورت مستمر در همدان فعالیت دارند که حدود 400 نفر از آنها را بانوان تشکیل می‌دهند، ضمن اینکه این ورزشکاران در تمام رده‌های سنی به لحاظ کسب مدال قهرمانی عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.

 

وی با بیان اینکه بانوان جودوکار همدانی همواره دارای سهمیه ثابت در اردوهای تیم ملی جودو کشورمان هستند و امسال در رقابت‌های بین‌المللی نیز سهمیه ملی‌پوش داشته و داریم، اضافه کرد: برنامه‌ریزی در تداوم موفقیت جودوکاران استان همدان با استفاده از تجربه پیشکسوتان و کارشناسان هیات جودو استان در سطح بسیار خوبی تدوین شده است.

 

رئیس هیات جودو استان همدان با اشاره به اینکه با همکاری خوب هیات‌های شهرستانی توانسته‌ایم در دو بخش مردان و زنان در مسیر پیشرفت گام برداریم، به قدردانی از مربیان سازنده جودو بانوان همدان در پرورش استعدادهای این رشته ورزشی پرداخت و گفت: امسال به دلیل استقبال بانوان علاقه‌‌مند به رشته جودو در سطح استان و بالا رفتن سطح علمی و افزایش مربیان، با هماهنگی فدراسیون کلاس مربی‌گری این رشته را با حضور مدرسان برجسته فدراسیون در همدان برگزار خواهیم کرد.

 

وی در ادامه یادآور شد: جودو در استان ‌همدان از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار بوده و جوانان و نوجوانان مستعدی در استان داریم که باید آن‌ها را شناسایی کنیم.

 

نصرپورفتراکی در پایان عنوان کرد: در تمام ایام سال مربیان استعدادیاب در خانه جودو استان‌ همدان مهیای استعدادیابی در سنین پایه هستند و در این زمینه ما با آموزش و پرورش تعامل خوبی داریم.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان