اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. مرداد 1396 - 23:54   |   کد مطلب: 26140
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:
بودجه هیئت‌های ورزشی همدان به زودی پرداخت می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه اعتبار در نظر گرفته شده برای هیئت‌های ورزشی به زودی پرداخت می‌شود،گفت:به زودی همدان میزبان دو رویداد بزرگ ورزشی، مسابقات شطرنج بین المللی جام اوپن ابن سینا و فوتبال زیر ۱۶ سال آسیا هستیم.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم, ظهر امروز نشست  صمیمی خبرنگاران ورزشی با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به مناسبت هفته خبرنگار در سالن همایش مجموعه بولینگ و بیلیارد پادرا برگزار شد.

رسول منعم در ابتدای این نشست به تشریح عملکرد اداره کل ورزش و جوانان پرداخت و با بیان اینکه از سال 92 از 86 پروژه نیمه تمام ورزشی استان 24 پروژه با مساحت 90 هزار متر مربع تکمیل شده است، اظهار داشت : با بهره برداری از این پروژه‌ها سرانه فضای ورزشی استان همدان از 62 صدم متر مربع به 71 صدم متر مربع رسیده است.

وی افزود : با تصویب اعتبارات 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون تلفیق ، در برنامه ششم توسعه و قانون بودجه سال 96 شرایط مناسبی برای توسعه و پیشرفت ورزش به ویژه در بخش زیرساخت‌ها فراهم شده است.

منعم افزود: در بخش طرح‌های نیمه تمام سهم استان همدان حدود 150میلیارد تومان است و با این اعتبار 13 طرح نیمه تمام استان تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان این که بخشی از اعتبار هیئت‌های ورزشی تامین شده است، اظهار داشت: به زودی اعتبار هیئت‌های ورزشی به حساب آنها واریز خواهد شد.

وی در ادامه به برخی از افتخارات و مقام‌های کسب شده از سوی ورزشکاران و تیم‌های استان همدان در مسابقات داخلی و برون مرزی در سال گذشته اشاره کرد و گفت : میزبانی از 150 رویداد کشوری ، 3 مسابقه بین المللی و عضویت 163 ورزشکار همدانی در تیم‌های ملی و همچنین کسب 43 عنوان فرا ملی در 11 رشته ورزشی بخشی از عملکرد ورزش استان در سال گذشته است .

منعم خاطر نشان کرد: ساخت و تکمیل 3 پروژه ورزشی استان به خیرین واگذار شده است و 2 پروژه را نیز به بخش خصوصی واگذار کرده‌ایم.

وی عنوان کرد 16 میلیارد ریال تسهیلات نیز به باشگاه‌های خصوصی استان اختصاص داده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان این که به زودی همدان میزبان دو رویداد بزرگ ورزشی خواهد بود : گفت در رشته شطرنج مسابقات بین المللی جام اوپن ابن سینا را پیش رو داریم و در فوتبال میزبان مسابقات زیر 16 سال آسیا هستیم.

منعم در رابطه با ورزش همگانی در سطح استان همدان هم گفت: شورای ورزش همگانی استان را تشکیل داده‌ایم و در حال حاضر 23 درصد از مردم همدان در فعالیت‌های ورزشی مشارکت می‌کنند که در پی افزایش این آمار هستیم.

در پایان این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از خبرنگاران و عکاسان ورزشی با اهدا لوح و هدایایی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان