اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. مرداد 1396 - 23:59   |   کد مطلب: 26088
مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: تمبر یادبود «شهدای رسانه»به مناسبت روز خبرنگار در نهاوند منتشر شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر, علی سهرابی در جمع خبرنگاران نهاوند اظهار داشت: به مناسبت هفته خبرنگار ویژه‌برنامه‌های خوبی شامل مراسم تجلیل و اهداء تمبر یادبود به دو خانواده شهید رسانه نهاوند برای اولین بار با مشارکت اداره پست و بسیج رسانه برگزار می‌شود.

وی گفت: این اقدام ارزشمند به‌منظور تجلیل از شهدای رسانه و خبرنگاران بسیجی در شهرستان نهاوند برای نخستین بار در استان وبا چاپ تمبر یادبود انجام گرفته است.

سهرابی گفت: پارسال با مشارکت بسیج شهدای رسانه نهاوند، خبرنگاران و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران کار چاپ تمبر یادبود دو شهید رسانه به نام‌های «الله‌مراد نادری» و «رضا سوری» به همراه تمامی خبرنگاران رسانه‌های نهاوند در چند مرحله انجام شد.

مسئول بسیج رسانه نهاوند اظهار داشت: این تمبرها که شامل یک مجموعه چند عددی تمبر باکیفیت بالا است توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و اداره پست استان و شهرستان نهاوند هم‌زمان با روز قلم و پست جمهوری اسلامی و یادبود شهدای رسانه در نهاوند منتشر شد.

سهرابی بیان کرد: طی هفته خبرنگار با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی از خبرنگاران بسیجی فعال در عرصه رسانه تجلیل می‌شود کمااینکه در نخستین روز این هفته خبرنگاران با امام‌جمعه نهاوند دیدار می کنند.

مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: از دیگر برنامه‌های این هفته که با کمک خبرنگاران، فرمانداری و سایر اداره‌های دولتی انجام می‌شود غبارروبی شهدای گمنام و شهدای عرصه رسانه و برگزاری مسابقه دوستانه فوتسال است.

وی افزود: در مراسم روز ۱۷ مرداد از خانواده‌های ۲ شهید رسانه شهیدان «رضا سوری» اهل روستای «وهمان» و «الله مراد نادری» از روستای «تکه» با اهداء جوایزی به همراه تمبر یادبود دو شهید و تابلو عکسی با همراهی مسئولان و خبرنگاران تجلیل می‌شود.

سهرابی بیان کرد: شهرستان نهاوند بعد از همدان دومین شهری است که دارای دو شهید رسانه است و بر همین اساس دیدار با دو خانواده شهید عرصه رسانه و دیدار با خانواده‌های این شهیدان افتخاری بزرگ برای همه مسئولان و اصحاب رسانه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان