اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. مرداد 1396 - 23:36   |   کد مطلب: 26053
رئیس هیئت کشتی استان‌همدان گفت: کشتی‌گیر همدانی به اردوی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شد.

به گزارش صبح الوند، علی رحیمی فر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دعوت کشتی‌گیر همدانی به اردوی تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی یونان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: علی قپانوری، کشتی‌گیر وزن ۵۴ کیلوگرم تیم کشتی آزاد نوجوانان استان‌همدان، برای حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان، اعزامی به مسابقات جهانی نوجوانان آتن، در این اردو حضور خواهد داشت.

رئیس هیئت کشتی استان‌همدان با اشاره به دور برگشت لیگ منطقه‌ای کشتی نوجوانان کشور گفت: تیم کشتی آزاد نوجوانان استان‌همدان پس از ۳ برد پی‌درپی، در چهارمین دیدار خود در لیگ منطقه‌ای کشتی شکست خورد.

رحیمی فر عنوان کرد: همچنین در رشته‌فرنگی نیز نوجوانان تهرانی تیم فرنگی نوجوانان همدان را شکست دادند و رقابت در رشته پهلوانی نیز درحالی‌که در دور برگشت در دو وزن برگزار می‌شد با یک برد برای هر دو تیم به پایان رسید.

وی با اشاره به بخت صعود تیم همدان بیان کرد: باوجود شکست نزدیک آزادکاران نوجوان همدانی در مقابل تیم میزبان در این مرحله از مسابقات تیم کشتی آزاد نوجوانان همدان همچنان اصلی‌ترین بخت صعود از گروه خود به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان