اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. مرداد 1396 - 19:55   |   کد مطلب: 26022
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از وقوع آتش سوزی در باغات انگور و بادام ملایر خبر داد.
حریق به جان باغات انگور و بادام ملایر افتاد

به گزارش صبح الوند، وحید جوادی در گفت وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: 4 هزار متر کشت گندم، 8 هزار متر باغ انگور و  300 اصله درخت بادام در روستای اردکلو واقع در محور ملایر - بروجرد به علت بی احتیاطی مالک دچار حریق شد.
وی افزود: در عملیات اطفای حریق آتش نشانی سامن نیز حضور داشت که در نهایت با استفاده از 6 هزار لیتر آب آتش مهار و اطفا شد.
وی عنوان کرد: همچنین باغ درختان گردو واقع در ازناو انتهای کوچه دهیاری دچار حریق شد که علت این حادثه بی احتیاطی رهگذران گزارش شده است.
جوادی با اشاره به اینکه در این حریق  36 اصله درخت ثمرده سوخت، افزود: نیروهای اعزامی بلافاصله پس از استقرار در  محل حادثه با استفاده از آب تحت فشار پمپ اقدام به اطفای حریق کردند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی ملایر در ادامه به واژگونی خودروی سواری پژو پارس در گردنه بابارئیس اشاره و اظهار کرد: متأسفانه در این حادثه یک نفر فوت و یک نفر مصدوم شد.
وی گفت: در پی بروز این حادثه اورژانس 115 فرد مصدوم را به بیمارستان امام حسین(ع ) منتقل کرد و نیروهای آتش نشانی تا انتهای نقل و انتقال خودرو توسط جرثقیل، مکان حادثه را پوشش ایمنی دادند.
جوادی با بیان اینکه بی احتیاطی فردی برای پرکردن گاز پیک نیک از کپسول گاز نیز منجر به آتش سوزی شد، خاطرنشان کرد: این حادثه در منزل مسکونی خود فرد واقع در روستای ازناو اتفاق افتاد و تلاش شخص برای مهار شعله های آتش باعث مصدومیت وی از ناحیه دست و صورت شد که سریعاً توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
وی یادآور شد: تراکم بالای دود ناشی از حریق باعث شد نیروهای آتش نشان خود را توسط کپسول تنفسی تجهیز و سپس به وسیله 100 لیتر آب و یک دستگاه خاموش کننده پودر و گاز 6 کیلویی اقدام به اطفای حریق کنند. 
انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان